Vanaf vandaag kun je Prison Break afleveringen om de site bekijken, je komt op deze pagina door bovenin het menu op Afleveringen Bekijken te klikken.
Hier vind je alle prison break afleveringen tot nu toe op Nederlandse TV uitgezonden, ook vind je hier een prison break aflevering welke nog niet in Nederland op TFV uitgezonden is.
Als dat niet werkt raad ik je aan om nieuwe codecs te downloaden (DivX)
Google: "divx" (www.divx.com) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
er komt een kader met: Content rejected. Video removed. Content reported to be in violation of the Terms of Use.
vanaf aflevering 19 kan ik wel terug zien, maar dan heb ik 2 aflveringen gemist
maar geduld is een schone zaaak
daar zal vast en zeker wel aan gewerkt worden ... _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
iedereeen zegt het toch dat het niet lukt ... _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
Yoni is nu op vakantie, niks aan te doen, jullie zullen nog even geduld moeten hebben... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design