Vanaf 28 november 2009 is de Prison Break Collection te koop,
Alle 4 seizoenen + the final break in 1 pakket.
Bol.com prijs: 139,99 euro
Info:
GegevensProductiemaatschappij : 20th Century Fox Home Entertainment
Cast : Robert Knepper, Wentworth Miller, Amaury Nolasco, Dominic Purcell, William Fichtner, Sarah Wayne Callies, Peter Stormare, Wade Williams
Regisseur(s) : Bobby Roth, Kevin Hooks
Beeldformaat : 16:9
Overige talen : Frans
Audio : Dolby Digital 5.1
Ondertiteling : Nederlands
Productinformatie
Uitvoering Dvd, 23 disk(s)
Regio 2
Verpakking Amaray
Oorspronkelijke productie Nederland
Releasedatum 28 november 2009
EAN 8712626043645
-----------------------------------------
The Final Break word vanaf 28 november ook los verkocht.
Bol.com prijs: 16,99 euro
En Blu Ray prijs: 27,99 euro _________________
Maarja ik had Seizoen 1,2,3 al, en heb van de week seizoen 4 gekocht, dus voor mij is het niet nodig, al zou ik hem wel graag willen hebben
Alleen vind ik de final break wel een beetje erg duur voor 2 afleveringen, mja de collectie moet natuurlijk wel compleet worden
Echt supper jammer ik heb alle seizoenen al
Als ze het eerder zeiden dan had ik het nooit gekocht dan had ik deze willen nemen
maarja _________________
Leeftijd: 108
naja, je had van te voren wel kunnen weten dat er
op het einde van een serie een dvd box uitkomt
van alle seizoenen.
zo ver ik weet heeft iedere serie dat tot nu toe
gedaan. of niet dan? _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
inderdaad, alle tv-series hebben aan het eind van de rit, een hele box met álles erin....heb alles al, nu nog de final break. Die moet nog op zich wachten, komt volgens de folders pas op 2 december....nog 1 weekje wachten........ _________________
Leeftijd: 91
lang leve de personeelskorting:D khoef nog maar net €100 te betalen voor die box:D Maar ik heb seizoen 3 al dus is het beetje zonde om hem te halen. . En The Final break is al leverbaar hoor? En je moet The Final Break ook denk ik zien als film, films zijn meestal wel 16 euro als ze uitkomen.
En het klopt dat bijna iedere serie dat wel doet. Lost heeft bijv. zelfs een set voor de eerste 3 en eerste 4 seizoenen. Vanaf nu ga ik egt wachten met kopen van series tot ze helemaal voorbij zijn:]
Edit: kheb de dozen gister gezien (ze waren vrijdag al te koop), er staat op als je je hand er ophoudt dat je dan micheal's geheim te weten komt ofzo iets.