ik heb voor jullie op verschillende sites geïnformeerd wat er nu precies gaat gebeuren en op de site van rtl 5 en de pb hyves en nog meer forums geven aan dat s3 verder gaat om 21 oktober om 21:25 en dan zal aflevering eerst worden herhaald om het geheugen weer een beetje op te frissen.
ik zie ook dat niki een bericht heeft gehad van rtl zelf dus ik weet niet wat er precies waar moet zijn maar zover ik heb vernomen nu is 21 oktober de echte datum. _________________
Ik weet ook niet precies wat nou de datum is. Aangezien RTL tegen mij het een heeft gezegd dat het de 11e weer begint, en blijkbaar op de site iets anders staat. Ik denk dat t makkelijkst is als we t met zn allen gewoon in de gaten houden, en mocht iemand iets tegen komen (bijvoorbeeld in de TV-gids) dat je t hier ff post... Lijkt mij t makkelijkst. _________________ It will never end...
Echt verwarrend met die datum zeg?
Op de rtl5 site staat 21oktober en op teletekst pagina 303 blz 6 van rtl 5 staat 11oktober~!
Maarja vandaag heb ik dus de gids binnengekregen en er staat nergens bij 11oktober prison break!
Wie kan me helpen?
Grt Mark _________________ Escape is just the beginning...
ik heb gisteren ook de gids ontvangen en daar staat in dat het op dinsdag 21 oktober om half 10 weer begint op rtl5 _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Op dinsdag 21 oktober om 21.25 beginnen ze weer met uitzenden.
Eerst komt er een herhaling van episode 8 en dan gaan ze verder met seizoen 3
Ik kan niet wachten _________________ Michael: I needed to be here,
but then I wanted to be here, with you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that..
Daar staat het _________________ Michael: I needed to be here,
but then I wanted to be here, with you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that..