Prison Break
Vanaf 21 oktober start de serie weer. Eerst wordt is er een herhaling te zien van aflevering 8. Daarna zijn de nieuwe afleveringen te zien van seizoen 3. Iedere dinsdag rond de klok van 21.25 uur!
k zal wel blind zijn, maar ik kan het echt niet vinden :O _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Lijkt me sterk dat seizoen 3 wordt uitgezonden, want die is al op DVD. Verder snap ik niet waarom aflevering 8 opnieuw uitgezonden wordt. Aflevering 13 is toch de laatste aflevering van seizoen 3? _________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sucre: 'Welcome to Prisneyland, Fish'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik hoop wel dat ze nog doorgaan met seizoen 3, aangezien ik geen behoefte heb om zoveel geld te besteden voor 13 afleveringen. Ja, downloaden kan, maar mijn vader kijkt mee en die krijg ik toch niet zover om achter de computer PB te gaan kijken.
Hoe dan ook, als ze gelijk met seizoen 4 beginnen snapt als het goed is niemand die met NL mee kijkt wat er gebeurd is in de tussentijd. Lijkt me dus onlogisch >_>
Ze hadden het nog niet helemaal uitgezonden in Nederland, best raar dat hij al op dvd is verschenen dan, maar dat maakt niet uit, ik heb de dvd al
Maar ze waren tot aflevering 7 of 8 gekomen geloof ik, dus eerst maken ze seizoen 3 af, en dan gaan ze met seizoen 4 verder
Ze hadden het nog niet helemaal uitgezonden in Nederland, best raar dat hij al op dvd is verschenen dan, maar dat maakt niet uit, ik heb de dvd al
Maar ze waren tot aflevering 7 of 8 gekomen geloof ik, dus eerst maken ze seizoen 3 af, en dan gaan ze met seizoen 4 verder
raar land dat Nederland in Belgie hebben ze gewoon mooi alles achter elkaar uitgezonden , en binnekort starten ze denk ik gewoon weer met seizoen 4 _________________
Ik heb zojuist naar RTL gemaild dus het is nu even wachten op antwoord, zodra ik meer weet horen jullie het ook!!!! _________________ It will never end...
Ok mensen ik zal het 1 keer uitleggen!!!!
Ja ik heb dit van RTL even kijken bij contact en meest gestelde vragen en dan had je het antwoord gewoon kunnen vinden.
Ze zullen eerst Afl 8 uitzenden dus die wordt herhaald en dan gaan ze verder elke week met een nieuwe aflevering.
Dus vanaf 21 Oktober kan je gewoon weer lekker beginnen met kijken voor de mensen die daar behoefte aan hebben.
-zoekt de hele site door, opzoek naar veelgestelde vragen-
gevonden
idd, het klopt. het staat precies zo op de site
Yay
En in Nederland zijn ze gestopt midden in het seizoen vanwege de schrijversstaking, dus moeten ze dat afmaken, en daarna gaan ze beginnen met seizoen 4.
Lijkt me raar als Belgie verder is gegaan dan, terwijl haast alle series gestopt waren.. _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
gevonden
Yay
En in Nederland zijn ze gestopt midden in het seizoen vanwege de schrijversstaking, dus moeten ze dat afmaken, en daarna gaan ze beginnen met seizoen 4.
Lijkt me raar als Belgie verder is gegaan dan, terwijl haast alle series gestopt waren..
Belgie is toch echt gewoon verder gegaan hoor _________________
gevonden
Yay
Lijkt me raar als Belgie verder is gegaan dan, terwijl haast alle series gestopt waren..
Belgie is toch echt gewoon verder gegaan hoor
België !! Waar woon je wel? _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Ff vraagje wanneer begint het nou? 21 okt. of 11 okt.?
Dinsdag of donderdag? vervolg seizoen 3 of start seizoen 4? Groetjes Mark _________________ Escape is just the beginning...
Volgens de mensen van RTL is het dus de 11 (dat hebben ze in ieder geval in de mail gezegd die ik van ze terug heb gekregen op de vraag wanneer PB weer begon.) En zoals ook te lezen is int mailtje beginnen ze met het uitzenden van seizoen 3. (Wat overigens wel raar is aangezien ze daarvan al een aantal afleveringen hadden gehad voor zover ik me herinner.) Maar we zullen zien toch??? _________________ It will never end...
raar land dat Nederland in Belgie hebben ze gewoon mooi alles achter elkaar uitgezonden , en binnekort starten ze denk ik gewoon weer met seizoen 4
vind ik ook raar Belgie is nog normaal _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...