Heb je iets geknutseld, gekleid, getimmerd of wat dan ook van PB, post het hier!
Ik heb er een extra topic voor gemaakt omdat het niet echt onder tekeningen valt.
Dit heb ik gemaakt van glasverf:
"When I was young I couldn't sleep at night, I always thought there was a monster in the closet. But my brother told me there's was nothing more in the closet but fear. And fear wasn't real, it was just air. He said you just had to face it.
In here, you face your fear when you open that door, and there's a hundred more doors behind it, and the monsters that are hiding behind them, are all real!"
Zoiets kreeg ik twee jaar terug ook, een vriend had van hout en pvc-buizen een soort traliewerk gemaakt. Moest ik met een figuurzaagje die tralies openzagen, en daarin zaten dan briefjes met codetaal waarop stond waar ik m'n cadeau kon vinden. Echt heel leuk gedaan, helemaal in PB stijl! _________________