[EERLIJK] Zal jij HIER nog 1 jaar praten over prison break?
Ja
100%
[ 7 ]
Nee
0%
[ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7
smndude
Geplaatst:
wo jun 10, 2009 11:29 am
The General
Volgens mij is de titel duidelijk?
In belgië is prison break ook al gedaan met uitzenden , waarschijnlijk ook (bijna?) in Nederland dus... wat nu met deze site?
Waarom zullen mensen nog naar hier komen, tenzij om nog eens te kunnen praten over het algemeen 'prison break' maar dit zal binnenkort ook op z'n einde lopen.
Zoals je al opgemerkt hebt zijn er toch meer mensen die hier afhaken.
Nu komt mijn belangrijkste vraag dus:
Wat heeft Prisonbreak.nl nog te bieden?
Ik vind het zeer spijtig dat Prison break stopt. _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Zoals aangegeven zal ik de website gewoon online houden.
Eventuele aanpassingen in de forumstructuur heb ik geen problemen mee als daar vraag naar is.
Ik verwacht dat er uiteraard mensen weg zullen blijven die puur voor prisonbreak kwamen. Aan de andere kant zijn er ook actieve leden die hier veel meer bespreken dan alleen prisonbreak.
De site is er ook voor de gezelligheid en we houden in de gaten wat de acteurs en actrices van PB gaan. Misschien kan er over een tijdje ook wat meer aandacht besteed worden aan andere series zoals Lost of 24, die series lopen nog en dan zouden we daar wat meer over kunnen praten. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
er is altijd nog: heroes, supernatural, Dexter, The Prisoner (zowel 1969 en 2009 versies), en nog zoveel meer _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Heeeeeey jullie zijn er ook een tijd niet geweest maar idd er zijn nog zoveel andere series. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''