Leeftijd: 108
De T-bag audities gaan bijna beginnen !
Als je je nog wilt aanmelden om mee te doen als T-bag. Kan dat natuurlijk nog.
Het aanmelden kan nog tot 10 maart. Op zaterdag 10 maart worden de aanmeldingen geteld. En gaan de audities starten
De audities beginnen op 11 maart. De inzendingen kunnen worden ingezonden t/m 24 maart. De inzendingen worden dan weer geteld en je kunt dan stemmen vanaf 25 maart, het stemmen eindigt op 31 maart.
De enige echte T-bag wordt dan bekend gemaakt op 2 april. (Op 1 april niet vanwege die grapjesdag )
De T-bag mensen moeten 2 dingen doen:
1. Ze moeten een willekeurige foto uitkiezen en die moeten ze nadoen. Uiteraard moeten ze daar dan een foto van maken
2. Een situatie waar T-bag wat moet zeggen of doen, wat zou T-bag doen op dat moment ?
de situatie: T-bag loopt over straat en aan de overkant ziet hij een klein meisje vrolijk met een ballon lopen, in haar eentje. Aan het eind van de straat ziet hij een geldtransportwagen met een deur open. Wat doet hij?
De inzendingen voor de audities graag sturen via pm naar mij ! Als je ze hier post. Kan iemand anders jou idee pikken
Geen onzin hier neerplaatsen daar is het offtopic topic voor ! Hier alleen maar de inschrijvingen, aanmeldingen en natuurlijk de inzendingen wanneer er geen inzendingen meer mogen verstuurd worden ! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Plus mijn versie van zijn afgehakte hand:
Ik heb mijn elleboog gebruikt, want met de pols een stompje nadoen is nogal moeilijk. En dat is rode schmink. XD
2. De situatie: T-bag loopt over straat en aan de overkant ziet hij een klein meisje vrolijk met een ballon lopen, in haar eentje. Aan het eind van de straat ziet hij een geldtransportwagen met een deur open. Wat doet hij?
Wat ik als T-Bag zou doen:
De straat oversteken, het meisje beetpakken zodat ze ging huilen, dan naar de transportwagen lopen, de ballon van het meisje afpakken en weg laten vliegen. Vervolgens zou ik vriendelijk tegen de persoon in de wagen zeggen: ‘’Helpt u ons alstublieft? Mijn nichtje heeft haar ballon losgelaten, en zelf ben ik kreupel. () ’’
Zodra de man/vrouw snel de wagen uitspringt om de ballon te pakken te krijgen ga ik met het meisje de geldtransportwagen in en rij ik weg.
*maakt een buiging*
Bedankt voor jullie aandacht. _________________ *insert random T-Bag quote* <3
Leeftijd: 108
Bedankt voor je inzending. De T-Bag audities zijn afgelopen hier mag ook een slotje op _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.