Leeftijd: 108
Yep Yep, de audities zijn afgelopen. Ik heb er een poll van gemaakt zodat je kunt stemmen of Loezzy geschikt is om T-Bag te zijn of niet. En geef daar ook even een reden bij Als je stemt, graag een waarom posten
Hier zijn de inzendingen:
Loezzy schreef:
1. De uitgekozen willekeurige foto:
Mijn versie:
Ja dat is een echte schoenveter. ;P
Plus mijn versie van zijn afgehakte hand:
Ik heb mijn elleboog gebruikt, want met de pols een stompje nadoen is nogal moeilijk. En dat is rode schmink. XD
2. De situatie: T-bag loopt over straat en aan de overkant ziet hij een klein meisje vrolijk met een ballon lopen, in haar eentje. Aan het eind van de straat ziet hij een geldtransportwagen met een deur open. Wat doet hij?
Wat ik als T-Bag zou doen:
De straat oversteken, het meisje beetpakken zodat ze ging huilen, dan naar de transportwagen lopen, de ballon van het meisje afpakken en weg laten vliegen. Vervolgens zou ik vriendelijk tegen de persoon in de wagen zeggen: ‘’Helpt u ons alstublieft? Mijn nichtje heeft haar ballon losgelaten, en zelf ben ik kreupel. () ’’
Zodra de man/vrouw snel de wagen uitspringt om de ballon te pakken te krijgen ga ik met het meisje de geldtransportwagen in en rij ik weg.
*maakt een buiging*
Bedankt voor jullie aandacht.
_________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Leeftijd: 108
ik ga ook voor
Ja, want ik vind het egt briljant hoe ze die situatie heeft bedacht ik zou het echt niet kunnen En met die foto's ook super _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.