_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Ja, maar ik vind ebay een rotsite
Ik heb het liever van een betrouwbare 100% zeker goede site _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Prison Break is toch van TV waarom maken ze een magazine, niet dat ik het niet mooi vind ofzo. zo'n magazine zou ik ook wel willen hebben(wel alles in het nederlands geschreven). Liever prison break magazine op de mat dan de Donald Duck _________________
Ram vet;) _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Ik vind wel duur hoor.. _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
ja idd beetje duur en verzendkosten zijn ook nog best veel denk ik.. hopelijk komt er hier ook gewoon zo'n magazine uit! _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
Denk het niet, teminste niet zo goed als deze schat ik... Nederland heeft toch minder kijkers en kan dus minder aan uitgegeven worden. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design