Hier is al een topic over (bij prison breakalgemeen als het goed is). En het is trouwens geen eend, maar een zwaan/kraanvogel _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Michael: Let's go.
mm, mijn excuus, had maar even moeten searchen _________________ Sucre: "I stand up in the middle of the night. You know, to shake hands with the president "
Het lijkt me heel erg moeilijk, ik begin ermaar niet aan =) _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
Ik kon het eerst best goed maar toen heb ik het een hele tijd niet meer gedaan, en toen wou ik er laatst weer eentje maken maar ik bakte er niet veel van _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Leeftijd: 108
ik kon het eerst ook focking goed.
deed het echt non-stop
en nu
gawd nu weet ik geen eensmeer hoe ik moet
beginnen
hahah! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik weet niet zeker of die de echte is maar hij lijkt er precies op, het lukt mij nu wel goed..,
Ben nu die roos/bloem aan het proberen, maar die is echt focking moeilijk,,... heb er ook nog geen goed filmpje van maar lijkt me wel nice om die te kunnen
Oefenen Oefenen en nog een Oefenen xD _________________
Ik weet niet zeker of die de echte is maar hij lijkt er precies op, het lukt mij nu wel goed..,
Ben nu die roos/bloem aan het proberen, maar die is echt focking moeilijk,,... heb er ook nog geen goed filmpje van maar lijkt me wel nice om die te kunnen
Oefenen Oefenen en nog een Oefenen xD
Ja inderdaad die lijkt eer veel meer op!
Ik probeerde die te maken maar het is echt veel moeilijker dan die link die ik het gepost.
En ik heb ook al eens die roos proberen maken, het is echt moeilijk!
Nu nog oefenen op de zwaan _________________ Just have a little faith.
Idd vet moeilijk
Die zwaan lukte me wel een paar keer maar nu doe ik de hele tijd 1 dingetje verkeerd.,.
Heb je nog een goede link naar de roos ? _________________
Idd vet moeilijk
Die zwaan lukte me wel een paar keer maar nu doe ik de hele tijd 1 dingetje verkeerd.,.
Heb je nog een goede link naar de roos ?
Ja maar het filmpje stop plotseling op het einde, dus je kan de steel van de bloem wel nog niet maken.
Ik ben wel nog op zoek naar een betere link maar die vind ik nog niet http://www.youtube.com/watch?v=n4W09CW2YTg _________________ Just have a little faith.
Heb het een paar keer geprobeerd, ze lukten niet heel erg goed, want ik snap wat er op dat papiertje staat niet echt.. Maar met dat filmpje erbij is het goed gelukt! Nu ga ik ook die roos proberen _________________ Be the change you want to see in the world
Ik ben er verslaafd aan Ik heb het een paar vriendinnen ook geleerd, we zetten in elk klas lokaal een vogeltje neer Die bloem wil ik ook nog wel eens vouwen, maar die is volgens mij hartstikke moeilijjk.. _________________ Be the change you want to see in the world