Prison Break Season 5:
epguides.com says that there will be a season 5 and Episode 5.1 is called Rate of Exchange!
Prison Break: The Gretchen Morgan Files:
IMDb has a page for a show entitled Prison Break: The Gretchen Morgan Files.
Plot:
A woman, framed by a secretive government agency known as the Company, is sent to a Panamanian prison to serve a life sentence. Once behind bars, the same organization contacts her with personal information that causes her to hatch an escape plan.
Characters:
Jodi Lyn O’Keefe … Gretchen Morgan
Heather McComb … Rita Morgan
Leon Russom … General Jonathan Krantz
Regan Licciardello … Emily Morgan
Manuel Velazquez … ND Guard 2
Prison Break Season 5:
epguides.com says that there will be a season 5 and Episode 5.1 is called Rate of Exchange!
!
seizoen 5.1??????????????????
er kwam toch helemaal geen seizoen 5?
vsn The Gretchen Morgan Files dat wisten we al
maar seizoen 5.1???? _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
het is 99% zeker dat dr geen s5 komt. jammer genoeg. De aflevering Rate of Exchange is de titel van aflevering 21 van s4. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
het is 99% zeker dat dr geen s5 komt. jammer genoeg. De aflevering Rate of Exchange is de titel van aflevering 21 van s4.
Ja precies dat ging ik ook ff net nakijken.. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Ik zie bij de acteurs geen robert knepper-t-bag staan
Dat werd in een ander topic wel gezegt.
Hij zit er wel bij volgens mij, ff afwachten nog _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Er komt echt geen seizoen 5, hoop er dus maar niet op.
Alles wat je over seizoen 5 vind is fake, zeker weten.
Ja het is fake, zomaar praten ze rotzooi man _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Om te beginnen dat ik het niet begrijp dat het geen succesvolle serie meer is. Uit de grond van me hart meen ik dat het 1 van de beste series is die ik heb gezien.. Geef toe hij wordt opgeven moment wat langdradig, maar ik wil toch graag een einde hebben..
Maar dan nu de vraag, ik heb zojuist aflevering 16 gezien van seizoen 4, naar mijn mening is dit het laatste deel ik kan namelijk geen nzb files of whatever vinden over een 5e disk bij seizoen 4 (afleveringen 17,18,19 en 20) mijn vraag is dan ook zijn die er JA of nee..
Want als aflevering 16 het einde is van prison break vind ik dat heel erg zonde en dom. En dat er geen seizoen 5 komt oke.. maar wat is dat 5.1 en de gretchen files.. kan iemand mij wegwijs maken, ben benieuwd, wil graag me serie goed afsluiten..
in Amerika is tot en met aflevering 16 van s4 uitgezonden, die aflevering was op 22 december 2008 als ik het me goed herinner. Na aflevering 16 is er een winterstop gekomen en die loopt nog steeds. vanaf 17 april word de rest van s4 uitgezonden in Amerika, En The Gretchen files is de naam van de spin-off die er misschien gaat komen maar dat is nog niet 100% bevestigd. en de dingen die je leest over s5 dat is jammer genoeg fake.
Ik hoop dat je het nu een beetje snapt _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
in Amerika is tot en met aflevering 16 van s4 uitgezonden, die aflevering was op 22 december 2008 als ik het me goed herinner. Na aflevering 16 is er een winterstop gekomen en die loopt nog steeds. vanaf 17 april word de rest van s4 uitgezonden in Amerika, En The Gretchen files is de naam van de spin-off die er misschien gaat komen maar dat is nog niet 100% bevestigd. en de dingen die je leest over s5 dat is jammer genoeg fake.
Ik hoop dat je het nu een beetje snapt
Super, bedankt voor de reactie snap hem nu helemaal. Maar The Gretchen files is dus een soort van seizoen 5 ALS het doorgaat of staat het los van Prison Break en hoeveel afleveringen willen ze daarvan maken als het dus komt..
Ja dat van season dat lees en hoor je nu bijna overal, op mijn werk zat een collega daar flauwe grapjes over te maken die sjako _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Super, bedankt voor de reactie snap hem nu helemaal. Maar The Gretchen files is dus een soort van seizoen 5 ALS het doorgaat of staat het los van Prison Break en hoeveel afleveringen willen ze daarvan maken als het dus komt..
Bedankt anyway!
de spin-off staat los van PRISONBREAK dus s4 van PB word goed afgesloten, ( einde van de serie ) en dan komt er misschien een spin-off en die staat los van het verhaal van PB en daar zullen ook de meeste mensen van PB niet in spelen. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Bedankt anyway!
de spin-off staat los van PRISONBREAK dus s4 van PB word goed afgesloten, ( einde van de serie ) en dan komt er misschien een spin-off en die staat los van het verhaal van PB en daar zullen ook de meeste mensen van PB niet in spelen.
Ja precies, teveel mensen suggereren dat dat PB zo en zo eindigd en spinn-off dat merken we wel _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
gaat egt niet komen jammergenoeg _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
bullshit man _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''