Beetje duur _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
of je moet hem illegaal krijgen.
Maar orgineel is mooier, niet? _________________
Hij zal een tijdje pittig prijzig blijven want seizoen 1 is ook nog: €44,99
@minicooper: tegenwoordig is orgineel en illegaal door een gemiddelde filmkijker gelijk. en je kan hem nog op minder dan 6 dvd's zetten. _________________
Op Schiphol kun je de eerste helft van seizoen 2 al kopen... Ik liep er tegenaan toen ik zat te wachten op m'n vliegtuig... Maar dan betaal je voor 12 afleveringen nog zo'n 50 Euro. Als ik het goed onthouden heb... Het was in elk geval duur! Heb hem dus maar laten liggen...
Je kon de eerste helft al ong 4 maanden kopen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik snap het niet echt ?
Hij zal niet zo snel goedkoper worden.
Maar als je hem zelf brand is het wel goedkoper en het verschil tussen een orginele of gekopieerde is door iemand die af en toe films kijkt niet te zien. En je kan hem inplaats van 6 dvd's op 2 of 3 dvd's te zetten.
@Criminal
Ligt er waarschijnlijk aan of jij hem kopieert of ik , ik krijg er namelijk geen ondertiteling onder , maar ik wil zeker wel die DVD box hebben, 70 euro is wel veel maar anders koop ik er toch waarschijnlijk eten ofzo van _________________ Do you...?
Ik heb hem wel ,
Maar niet orgineel
maar toch , top kwaliteit , dus mag niet klagen
Seizoen 1 heb ik trouwens wel gewoon orginee; _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
ik heb ze ook allemaal, niet orgineel, heb ze nu een paar keer gekeken de afleveringen van seizoen 1 en 2 en elke keer let je weer op andere dingen het blijft gewoon de perfecte serie. _________________
Ik moet seizoen 2 nog even uitkijken,
maar als ik zin heb ga ik gewoon op de bank zitten , en heb ik de hele dag PB op de tv _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
55 euro is al weer een stuk goedkoper. Ik heb nu een kopie, maar wil het nog wel een keer origineel aanschaffen. Vaak heb je rond sinterklaas/kerst wel mooie aanbiedingen en V&D heeft met prijzencircus ook vaak DVD boxen in de aanbieding dus wie weet