Wij Hebbn er zoveel zin in !! Zolang op gewacht maar wel jammer dat het maar voor 3 x is _________________ Heeee=D Dit zijn wij,, We lOve Prisonbreak=p
heb er onwijs veel zin in... moet eerlijk zeggen heb de eerste 4 afleveringen al gezien maar kan er geen genoeg van krijgen. en het engels van me vriendin is bagger slecht dus die is blij dat het ondertiteld wordt maar moi kijkt over 10 dagen gewoon weer online
Weet iemand ook of er herhalingen op tv komen? Want ik moet altijd tot halg 9 sporten, en eerst kwam het altijd half 10... Mijn opname appartuur is naar de klote dus dat lukt niet...
en ik kan dat weer ni zien ik kan rtl hier niet nemen 'k vind zo erg k had er naar uitgekeken _________________ Michael: If I surrender now, I’ll lose everything I love
Ik heb het net gekeken... Echt zwaar irritant dat om tien over half alweer reclametijd was en er op het laatst ook nog een pauze was, waarna er nog maar vijf minuten overwaren voordat Heroes begon ><
Ik heb het net gekeken... Echt zwaar irritant dat om tien over half alweer reclametijd was en er op het laatst ook nog een pauze was, waarna er nog maar vijf minuten overwaren voordat Heroes begon ><
Daarom volg ik het ook niet op tv.
Ik heb een hekel aan reclames.
Jaja...prison break was weer hendig vet!..heb al weer zin in volgende week!!
weet iemand hoeveel afleveringen seizoen 3 gaat hebben? _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
ja gewoon weer 22 _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Reclames brengen irritaties op maja dat hoort er gewoon bij vind leuker om gewoon zo op ieder donderdag avond op tv te kijken dan gewoon eigenlijk weet ook niet waarom
is gewoon sfeervolleer
zodat je na de aflevering weer kunt zeggen van
AAAAAHHH net nu weer afgelopen ofzo xD
ik vind dat wel wa hebben _________________
Ik vond het echt super spannend en leuk! Ik vind dat stukje dat Mahone zo tegen die knaap ging vechten veeeet =D. Maar helaas kan ik volgende week niet kyken ; zit ik in Sicilie =( . Komt er ook herhaling op deze site ofzo [a] ? _________________ 4815162342
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN !
maak er een supertof jaar van, met heelveel Prison Break ;D
Eline, ik het met je eens, ik vind het ook gewoon leuker om elke donderdagavond te kijken oke..de reclames vind ik zeker irritant, maar dat hoort er nou eenmaal bij.
Ik vond dat stuk waar Michael moest vechten het vetste stuk,en dat dan Mahone hem hielp. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.