Na lang wachten was het maandag dan eindelijk zover, de eerste 2 afleveringen van Prison Break (Scylla en Breaking and Entering) zijn uitgezonden in Amerika.
Ik ga niks verklappen voor degene die het niet hebben gezien maar de titels zijn weer eens goed gekozen. _________________
Zeker, en het is alweer heel anders
Het begon goed, hopelijk wordt het verhaal erg goed verder ontwikkeld
Alleen schrok ik wel van het einde van aflevering 2, ik hoop niet dat het is wat ik denk dat het is (Eind scene bij de spiegel)
Leeftijd: 19
Ik heb het online gezien maar volgens mij klopt nie, (het eindigt dus dat michael naar die ene vrouw toegaat die sara zou hebben onthoofd)
en ik zie aflevering 2 en opeens staat sara er, en sucre enz..
Klopt dit nou want ik snap er geen bal meer van? :S _________________
Quote:
Because we are, we're free now..
Finally, we're free.
Alleen schrok ik wel van het einde van aflevering 2, ik hoop niet dat het is wat ik denk dat het is (Eind scene bij de spiegel)
hey, het kan aan mij liggen dat ik het niet snap of niet ver genoeg doordenk, maar wat denk jij dan dat het is voor de spiegel? ziek?
hey, het kan aan mij liggen dat ik het niet snap of niet ver genoeg doordenk, maar wat denk jij dan dat het is voor de spiegel? ziek?
Ik denk een hersentumor, hij zit aan z'n hoofd, plotselinge bloedneus, in afl. 3 ook weer zo'n soort van hoofdpijn, maarja ik hoop het natuurlijk niet
Leeftijd: 19
Was wel apart In aflevering 3 krijgt die heel erg hoofdpijn en opeens weet die het antwoord van de 2 blaadjes bovenop elkaar.
Netzoals iets in seizoen 1 nadat sara wist dat die ''waarschijnlijk'' zo genie zou zijn kreeg die ook iets van dat heel kort maar nu werkt verder uit.
Als die hersentumor hebt is wel opeens raar, maarja hoop het niet echt. Najah ik zit in spanning af te wachten tot dinsdag voor de volgende aflevering _________________
Quote:
Because we are, we're free now..
Finally, we're free.
Weet er iemand wanneer prisonbreak weer verder gaat in Nederland??
(BTW: Admins je moet ff naar de registratiedinges kijken want dr klopt niet zo veel. Geb datum 09-12-1987 krijgt als error: "Je bent véél te oud" En de gevangenis uit seizoen 3 is volgens mij Sona en dan geeft ie de error: "Je antwoord is fout, de gevangenis uit sezoen 3 is Sona" ) _________________ Haat me niet want ik ben de bom
De eerste afleveringen zijn weer goed in seizoen 4. Hoe sommige mensen opeens weer bij elkaar komen is inderdaad wel knap . Sommige mensen staan ook nog verkeerd in de acteurs lijst (dood i.p.v. levend)
De eerste afleveringen zijn weer goed in seizoen 4. Hoe sommige mensen opeens weer bij elkaar komen is inderdaad wel knap . Sommige mensen staan ook nog verkeerd in de acteurs lijst (dood i.p.v. levend)
De eerste 3 afleveringen zijn Master ! morgen afl.4
btw die Wyatt die nieuwe in seizoen 4 is en werkt voor the company voor ( pad man ) hij speelt tot nu toe zijn rol best goed, met name in afl.3
Het seizoen zal nu alleen maar spannender, en geweldiger worden ! _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
In een ander topic staat dat op 21 oktober aflevering 8 van seizoen 3 herhaalt wordt, en op 28 het vervolg Ik hoop dat seizoen 4 er gelijk achteraan komt (:
In een ander topic staat dat op 21 oktober aflevering 8 van seizoen 3 herhaalt wordt, en op 28 het vervolg Ik hoop dat seizoen 4 er gelijk achteraan komt (:
Ik had ergens gelezen van wel, dus ik denk het
Maarja eer dat ze daar beginnen aan seizoen 4 zitten wij waarschijnlijk al op aflevering 13 ofzo (Voor de mensen die het vanuit amerika volgen)
In oktober gaan ze inderdaad verder, en daarna start seizoen 4 ook in Nederland op de tv. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
In oktober gaan ze inderdaad verder, en daarna start seizoen 4 ook in Nederland op de tv.
Ja in oktober gaan ze verder, dat wordt weer checken _________________ Keep Your Friends Close..
Keep Your Enemies Closer...
Na lang wachten was het maandag dan eindelijk zover, de eerste 2 afleveringen van Prison Break (Scylla en Breaking and Entering) zijn uitgezonden in Amerika.
Ik ga niks verklappen voor degene die het niet hebben gezien maar de titels zijn weer eens goed gekozen.
WAAR KAN IK DEZE ZIEN,!!! Ik wil ze heel raag zien kun je me vertellen waar!!!!!
Ik ga niks verklappen voor degene die het niet hebben gezien maar de titels zijn weer eens goed gekozen.
WAAR KAN IK DEZE ZIEN,!!! Ik wil ze heel raag zien kun je me vertellen waar!!!!!
Alvast bedankt Kim
die kan je downloaden, zoals vele prison break fans doen _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )