Nick Santora, één van de schrijvers van Prison Break heeft officieel bevestigd dat er een seizoen 4 komt, dit is wat hij gezegd heeft:
Quote:
Afgelopen woensdag hebben we gehoord dat het netwerk een vierde seizoen besteld heeft. Dit is geweldig nieuws. We zijn allemaal erg opgewonden. Volgende week verhuizen we onze kantoren naar de Fox Studio en we hebben afscheid moeten nemen van de kantoren die de afgelopen 3 jaar ons thuis waren ... niet echt treurig, want, kom op, het is maar een gebouw. Maar mijn nieuwe kantoor is maar half zo groot met een klein raampje, iets dat normaal rot zou zijn, op een ding na... ik mag iedere dag werken met mensen waar ik van hou en die ik respecteer en ik mag creatief zijn. Dus eigenlijk interesseert het me geen bal hoe onze kantoren eruit zien! Voor degenen die Pasen vieren, fijne Paasdagen. Ik zal thuis zijn en een paasdiner hebben met familie (neven en nichten op bezoek) en vrienden (waaronder Prison Break schrijver Kalinda Vasquez) - het zal een leuk weekend worden die leidt nar een nog betere week waarin we met een grote sprnog het Vierde Seizoen induiken!