Voor mij hoeft er nu ook geen seizoen 5 meer te komen, aangezien de man waar het allemaal om draaide weg is, zonder michael is de serie stukke minder. Of krijge we dalijk weer iets dat het schijn is dat die dood is dan leidt het gewoon tot kwantiteit van de serie. Dusja door het einde van seizoen 4, mag er geen seizoen 5 meer komen. Ondanks dat ik elke aflevering heb genoten.
Idd zonder Michael is het geen echte Prison Break, want ja, het draait toch allemaal om hem. Of ze moeten in S5 laten zien wat er nog allemaal voor zijn dood is gebeurd. _________________ Be the change you want to see in the world
Voor mij hoeft er nu ook geen seizoen 5 meer te komen, aangezien de man waar het allemaal om draaide weg is, zonder michael is de serie stukke minder. Of krijge we dalijk weer iets dat het schijn is dat die dood is dan leidt het gewoon tot kwantiteit van de serie. Dusja door het einde van seizoen 4, mag er geen seizoen 5 meer komen. Ondanks dat ik elke aflevering heb genoten.
Ja of ze zoontje
ik hoop...maar ik ben bang te vergeefts:?
ik ben echt in shock hoor dat michael er niet meer is..maar is hij nu echt dood.ik heb tot killing your number gekeken en er komen nog twee delen?????????en op zijn graf staat dat hij is overleden in 2005.......ik wil het echt graag weten.dan weet ik of ik de laatste twee delen met tissues moet bekijken _________________ i love prison break
dat weekje w8en maakt het allemaar spannender als het eenmaal zover is _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
Wie zegt dat micheal dood is heb jij zijn lijk gezien
dat zag je niet in de laatste aflevering en ook niet in the final
er zou zo nog weer een Seizoen 5 gemaakt kunnen worden maar dan zou dat wel raar zijn dan is dat de 4e gevangenis waar die uitbreekt
Sona
Fox River
Miami
En ??????
Maar ga er vanuit dat er geen seizoen 5 komt of spin off!
Leeftijd: 19
Michael is dood
Ookal zie je ze lichaam niet, als we die wel zagen heb je van die mensen die gaan zeggen
'Is nep hij leeft nog, is net als sara's hoofd die was ook nep // van iemand anders'
Nee, michael is en blijft lekker dood. Gelukkig leeft wentworth nog wel _________________
Quote:
Because we are, we're free now..
Finally, we're free.
Alsjeblieft geen seizoen 5 meer, of een of andere spin-off. Het is goed afgerond zo, niets meer aan doen, dan verpest je het alleen maar....hoop dat ze verstandig genoeg zijn om dat niet te doen..... _________________