Ik ontwerp shirts voor mijn webshop (www.chinouk.net) en een paar daarvan gaan over Prison Break.
Zoals:
Deze is al door iemand anders nagemaakt onder zijn naam, alleen dat is Scofield and me. Aangezien er copyright op mijn shirts staan heeft hij de kopie eraf moeten halen.
Er zijn afgelopen veel meer van deze drie shirts verkocht dan voordat ik het hier had neergezet.
Voor degenen die nog mogelijk geïnteresseerd zijn in de eerste twee shirts: t/m 5 mei krijg je nu 10% korting op ieder shirt met een gekleurde opdruk/tekst (dus niet wit of zwart). Dus de eerste twee shirts vallen hier ook onder.
Er zit geen minimaal orderbedrag aan vast.
Het enige wat je hoeft te doen is vouchercode LENTEKLEUR2008 in te vullen bij het afrekenen.
Nee niet echt. Heb veel gepost op dit forum, maar er is nu weinig over Prison Break nu het nog steeds niet op tv is. Maar ik zit op veel fora en post daar ook heel veel (ben zelf ook mod op twee fora) en mag daar ook wat neerzetten over mijn winkel, en dit is het gedeelte daarvoor dacht ik? Als ik dat verkeerd heb gezien mag het wel weg hoor, maar ik dacht dat dit board daarvoor bedoeld was. _________________ Chinouk.net for the T-shirt junkies.