Echt wel, en daarvoor hadden we ongeveer twaalf uur achter elkaar Prison Break gekeken. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Dat is leuk he? zo'n marathon kijken?
Heb ik ook gedaan toen ik ziek was.
Ik begon om 9 uur s'ochtends en was s'avonds om 11 uur pas een keertje klaar.
Echt super leuk! Alleen nu denk ik niet dat je het zo in 1 dagje af kunt hebben _________________ Get on the train Fish, get on the train
alsj e goede films wilt downloaden moet je Azureus downloaden dat is een torrent progamma. dan kan je op torrents sites de torrents vinden en die download ie dan in Azureus. _________________
Ja klopt.. daar download ik ook mee.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Die van Maricruz vind ik echt zeer mooi..
der was volgens mij ook altijd in seizoen 1 een klein melodietje als T-Bag in beeld kwam, miss kan je die ook nog ergens vinden? _________________ ''Just following Order..''
Die van Maricruz vind ik echt zeer mooi..
der was volgens mij ook altijd in seizoen 1 een klein melodietje als T-Bag in beeld kwam, miss kan je die ook nog ergens vinden?