Ik heb de liedjes van de serie zijn echt leuke nummers:
kaye styles - prison break anthem
ferry corsten - prison break theme (is de openings tune )
en nog een of ander frans liedje maar die kan ik ff niet meer vinden
k zal kijken of ik ze kan uploaden kunnen jullie ze ook downloaden _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik denk dat iedereen die ze wou ze inmiddels wel heeft, maar altijd leuk als je wilt helpen. er is al een topic waar alle liedjes genoemt worden, mischien helpt dat _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Teardrop van Massive Attack is ook wel een mooi nummer . Dat nummer hoor je in seizoen 1, Go of Tonight (als je oa Sarah langs het water ziet lopen) _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Michael: Let's go.
dr was ook een liedje ergens in het begin van seizoen 1 toen die rellen tussen die rassen kwamen maar ze zich nog aan het voorbereiden waren this is war ofzoiets weet iemand wie dat uh zingt/rapt/schreeuwt ?
Ja klopt, is al gepost in een ander topic _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Haha, doet me denken aan Loezzy die om 8 uur 's ochtends op de bank aan het dansen was op de Prison Break opening theme. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Ik zoek het nummer van afl 8, seizoen 1... (Geloof dat het die aflevering is...)
Het nummer is te vinden op www.blacktoastmusic.com. Je moet dan zoeken op Willing To Die. Dan kan je 20 seconden luisteren. Maar ik wil het hele nummer hebben!
Het nummer gaat zo.
Brothers at my side, willing to die, getting high all the time. I'll be willing to die. We keep riding the streets, willing to die... etc.
Echt gruwlijk nummer, maar aangezien het van black toast music is zal het wel geen echt nummer zijn maar gewoon computerwerk. Maar misschien is hier iemand die het nummer heeft geript of gewoon weet waar ik het kan downloaden?
Alvast bedankt! (Y) _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit
Lukt het dan niet gewoon via een downloadprogramma als Limewire, of heb je dat niet? _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Ik gebruik bearshare, en ik heb alleen een geripte versie van de site (van 20 seconden dus) Het hele nummer kan ik nergens vinden _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit
Bearshare is niet echt duidelijk he?
Die heb ik ook maar ben opzoek naar een andere..Eigenlijk ben ik op zoek naar een download programma waar je goede films mee kan downloaden.. _________________ Get on the train Fish, get on the train
De nieuwe Bearshare is echt slecht, een stuk onduidelijker en slechter dan de vorige. _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Alles wat ik wil downloaden met Bearshare kan volgens mij.
This is war is al in het andere topic over soundtracks gepost. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design