Hier kan je je tekeningen van PB personages of acteurs/actrices posten
Weet je niet hoe je een foto/tekening moet posten?
typ [ i m g ] en dan hier de link van de foto/tekening en dan [ / i m g ]
je moet wel de spaties er tussenuit halen!
k heb een tekening gemaakt van Wentworth Miller (mét krulletjes ) t is niet echt goede kwaliteit, ik heb er foto's van gemaakt want mn broer heeft de scanner ingepikt
het zijn twee foto's van dezelfde tekening
_________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
heb net weer even een tekening gemaakt van dominic purcell hij is niet zo geniaal goed gelukt maar boeiend hij lijkt tenminste niet op een mix van een man en vrouw waar die tekening dus eerst wel op leek maar goed.. heb m een beetje afgeraffeld, en dr zijn weer foto's van gemaakt (mn broer heeft nog steeds de scanner he ) dus niet zo'n goeie kwaliteit
Een beginnetje van de tekening.. kan je goed zien dattie een beetje t hoofd heeft van een aap
De hele tekening
_________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Leeftijd: 108
Ik ben bezig met WM en het lukt al aardig Ik kan het nog niet in laten scannen want ik teken altijd eerst op een speciaal vel en dat kan je niet inscannen.. Ik teken graag en die velletjes zijn nogal duur Alleen je kunt er heeeeeel goed op gummen _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik denk met photoshop ofnii ?
ik heb zelf ook photoshop maar mij
lukt dat niet zo mooi
ikzelf heb photoshop CS2
Jah met Adobe Photoshop 9.0 CS2. De eerste keer dat ik zoiets heb gedaan, vond het wel leuk, dus misschien doe ik het nog wel een keer _________________
heb je die oren bij mijn tekeningen weleens gezien.. die van jouw tekeningen lijken tenminste nog op oren _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD