Oh oke, ik dacht ook dat ik het ergens had gelezen de 26e, hm dan had ik het verkeerd
27e is bijna nog 6 dgn ! _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
ik zeg als het goed is het ik weet het niet 100% zeker maar als goed is wel
ik heb er om gevraagd gehad of iemand het wilde streamen en als goed is gaat dat gebeuren als hij het voor mekaar kreeg dus laten we duimen
Thanks
Zal kijken (als hij het doet)
Of als ik hem maandag nog niet kan downloaden.
Want volgens mij is heel amerika jaloers op Israël en de U.K omdat hun het wel uitzenden.
Dan moet er toch ergens wel een download te vinden zijn _________________
kann niet wachteeeeeeeeenn !! _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
ik zeg als het goed is het ik weet het niet 100% zeker maar als goed is wel
ik heb er om gevraagd gehad of iemand het wilde streamen en als goed is gaat dat gebeuren als hij het voor mekaar kreeg dus laten we duimen
Hmm ik hoop dat ie het doet, en anders zeker snel te DL is man _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
jaa dat hoop ik ook _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
Er is totaal geen verdere info te vinden over de premiere, en wachten dat is moeilijk bij PB _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
The federal government can’t touch Michael Scofield, so they’re going after the woman he loves. When Sara is arrested for murder, only Michael can rescue her — and their unborn child — from an impenetrable women's prison. With a price on Sara’s head and time running out, Michael must rely on his deadliest enemies Gretchen & T-Bag (Jodi Lyn O'Keefe, Robert Knepper) to help attempt the most daring breakout ever.
Dat betekend dus dat het op TV wordt uitgezonden deze datum en dan zal het natuurlijk te downloaden zijn, dat kun je wel verwachten, dus niets wachten tot 21 juli. Ik dacht al dat duurt veels te lang.
The federal government can’t touch Michael Scofield, so they’re going after the woman he loves. When Sara is arrested for murder, only Michael can rescue her — and their unborn child — from an impenetrable women's prison. With a price on Sara’s head and time running out, Michael must rely on his deadliest enemies Gretchen & T-Bag (Jodi Lyn O'Keefe, Robert Knepper) to help attempt the most daring breakout ever.
Dat betekend dus dat het op TV wordt uitgezonden deze datum en dan zal het natuurlijk te downloaden zijn, dat kun je wel verwachten, dus niets wachten tot 21 juli. Ik dacht al dat duurt veels te lang.
Ze zetten overal een datum neer, alst goed is is hij al uitgezonden in israel, of word ie vandaag uitgezonden?
Mja gwoon dat afw88 en sites bijhouden, dan blijf je goed bij
Ja hopelijk wel man, wordt goed zoeken en de bekende site's in de gaten houden _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4