The federal government can’t touch Michael Scofield, so they’re going after the woman he loves. When Sara is arrested for murder, only Michael can rescue her — and their unborn child — from an impenetrable women's prison. With a price on Sara’s head and time running out, Michael must rely on his deadliest enemies Gretchen & T-Bag (Jodi Lyn O'Keefe, Robert Knepper) to help attempt the most daring breakout ever.
Dat betekend dus dat het op TV wordt uitgezonden deze datum en dan zal het natuurlijk te downloaden zijn, dat kun je wel verwachten, dus niets wachten tot 21 juli. Ik dacht al dat duurt veels te lang.
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Laatst aangepast door Gretchen op za mei 09, 2009 10:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Dus het komt in UK gewoon op tv?
Wouwwww cool dan ga ik hem daarna echt wel downloaden
Ik denk dat de meesten dat wel doen, ik ga ook echt niet wachten tot de DVD release 21 Juli 2009 _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Vind dit een interessante zin "The federal government can’t touch Michael Scofield, so they’re going after the woman he loves.". Michael is onschendbaar als ik het goed begrijp. Wat zou staan voor een nieuwe identiteit?
Leeftijd: 19
nick1981 schreef:
Vind dit een interessante zin "The federal government can’t touch Michael Scofield, so they’re going after the woman he loves.". Michael is onschendbaar als ik het goed begrijp. Wat zou staan voor een nieuwe identiteit?
Najah ik denk dat ze meer bedoelen van dat ze Michael nergens op kunnen pakken (self ze vrouw, mahone ze vrouw, linc ze kind) enz.
Michael kun je nergens mee pakken aangezien die niks hebt waar die veel omgeef (linc en sara alleen (&LJ)) maar aangezien linc werkt en al met LJ zit als die niet doet wat ze zeggen blijft voor michael alleen sara over. _________________
Quote:
Because we are, we're free now..
Finally, we're free.
Jullie hebben het allemaal verkeerd, ze bedoelen ermee dat ze Michael ZELF niks aan kunnen doen want zoals Krantz zei, hij heeft een brein van 1 op een miljoen en Krantz wil hem in de toekomst voor hem zien werken, dat betekent dat ze hem niks mogen aan doen. _________________ Meest gehaatte forum member.