Ik vind vaak dat spellen over series e.d. vaak erg floppen, Lost The Game was ook al een grote flop, ook spellen over films zijn vaak flops _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik vind vaak dat spellen over series e.d. vaak erg floppen, Lost The Game was ook al een grote flop, ook spellen over films zijn vaak flops
daar heb je wel gelijk in maar ik moet zeggen dat ik lost the game toch een goed spel vond, alleen het enige nadeel bij die was dat die niet erg lang was. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
uhm liever niet eigenlijk, oplichterij van Jamba altijd voor dingen die je gratis kan downloaden! _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Jamba is een van de grootste oplichters naast bel spelletjes, telsell en astro tv... weg met alle oplichterij! _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik ben benieuwd
Aan het Lost spel vond ik niks aan, maar omdat ik een veel grotere fan ben van PB dan van Lost, vind ik dit misschien wel wat ^^
We zullen zien
Hmm spel over Pb .. Wa zou je moeten doen zoal? Uit een gevang ontsnappen?;... denk niet dat dit een goed spel zal worden _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Zo'n grote flop was lost niet hoor ?
Er was gwn weinig interesse voor een Lost video game,
Heb het spel zelf aangekocht na het lezen van enkele reviews,
en daarin werd er gezegd dat vele serie spelletjes die nog moeten gemaakt worden een voorbeeld van het Lost : via domus spel. Omdat ze toch een leuke gamestory en gameplay hebben gemaakt die uniek is en een echte lost fan toch een gevoel geven dat ze deel uitmaken van de serie.
Als er een pb game uitkomt koop ik het niet alleen om te spelen maar ook omdat ik een trouwe fan ben van de serie. _________________ Lincoln: "We did this to you, We did this.."
Vet! Ik hoop wel dat ze hem ook voor de computer uitbrengen. En dat je ook gewoon vrij in de gevangenis rond kan lopen enzo . En dan de tatoeage ook echt moeten gebruiken om verder te komen enzo .
Geschreven door Rob Ottens op 28 April, 2009 om 11:35
Vorig jaar augustus werd duidelijk dat we een game konden verwachten van de hitserie Prison Break. Sindsdien is het echter verdacht stil geweest, maar daar kwam vandaag verandering in.
Sinds de aankondiging van de Prison Break game in augustus vorig jaar bleef het stil rondom deze titel. Zo stil zelfs, dat het gerucht ging dat de game stiekem geannuleerd was. Daar blijkt nu echter niets van waar te zijn, want het spel is al bijna af.
Dat maakte ontwikkelaar ZootFly deze week bekend. Het spel zou op dit moment afgerond worden, en dus zo goed als klaar zijn. Echter blijft nog volkomen onduidelijk wat we nou precies van de Prison Break game kunnen verwachten, en wanneer we ermee aan de slag kunnen.
Het blijft dus nog even wachten voor de Prison Break fans, maar wel kunnen zij vanaf aankomende zaterdag genieten van nieuwe afleveringen van de serie op televisie.