Goed om te horen dat ze nog door gaan. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Je kan gewoon je bericht edditen, je kan alleen je laatste bericht verwijderen als het goed is.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
als het goed is, is de staking snel over! ik hoorde dat de schrijvers enzo een compromis aan t sluiten zijn mooizo voor de schrijvers (en mooi voor ons natuurlijk ) _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Op de sites van beide schrijvers-vakbonden (wga en wgaeast) staat dat er een duidelijk contract op tafel moet komen met alle voorwaarden die zij hebben gesteld.
Deze worden deze week verwacht. Indien er niet aan die voorwaarden wordt voldaan dan gaat de staking gewoon door, wordt daar wel aan voldaan dan is de staking deze week nog voorbij.
wanneer zenden ze nou het vervolg van seizoen 3 uit? Ik lees hier alleen maar nieuws over seizoen 4, maar is er nog niks bekend over seizoen 3? Ik heb nu wel lang genoeg gewacht...
om de een of andere reden krijg ik mailtjes van RTL en in een zo'n mail stond info over de dvd's van seizoen 3, maar ook dat ze PB weer op 25 oktober gaan uitzenden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
whoo gaan ze pas eind oktober verder met uitzenden,,sjonge jonge jonge! laten ze die andere domme series zoals midlife crises of wat dan ook schrappen _________________