Prison Break gaat een tijdelijke stop maken na aflevering 16 - The Sunshine State.
Het is al een tijdje bekend dat seizoen 4, uit 22 afleveringen bestaat.
Dit is zeker omdat FOX de zendtijd voor die 22 afleveringen al gekocht heeft.
Op 22 december wordt aflevering 16 uitgezonden en daarna begint de winter break, dus voor aflevering 17 t/m 22 moeten we helaas een tijdje wachten. De uitzendingen in Nederland gaan gewoon door zoals gepland, maar zal stoppen waar Amerika ook gestopt is.
Prison Break keert in de Lente pas weer terug om dit 22-delige seizoen af te maken.
Laatst aangepast door SXForce op di nov 25, 2008 3:59 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Hmmm, jammer. Moeten we maar via NL kijken even he
maar dan heb ik wel tijd weer om vanaf S01 te kijken _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
Laatst aangepast door Xystus op di nov 25, 2008 3:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
ik ga dan ook maar weer beginnen met seizoen 1 te kijken die ik ongeveer al tien keer heb gezien en sommige afleveringen wel vaker en daarna seizoenen 2,3 en tot de helft van 4.
want ik moet natuurlijk wel genoeg prison break te zien krijgen anders word ik gek _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
in het vervolg als iemand denk dat er een GOED GETYPT, niet spoilervormend nieuwsbericht is geplaatst, dan kan diegene mij pm-en met de vraag hem naar de frontpage te plaatsen.
jah jammer dus
ma dan kan ik voor de 6de keer terug van seizoen 1 beginne
jah da is een goe idee
ga ik denk ik ook doen (ookal heb ik seizoen 1 al 8 keer gezien ) en dan helemaal doorkijken tot seizoen 4 ep 16
jah ik ga ook helemaal doorkijken eh en nog wa andere mensen verslaafd maken
eigenlijk ben ik zo wa mijn tel aan het kwijtraken als ik tijd heb kijk ik gewoon pb
da is misschien wel redelijk gestoord
heb ooit eens 12 afleveringen op 1 avond gezien , het was de volgende dag nog school ook
eigenlijk ben ik zo wa mijn tel aan het kwijtraken als ik tijd heb kijk ik gewoon pb
heb ooit eens 12 afleveringen op 1 avond gezien , het was de volgende dag nog school ook
W00000000W
12 afleveringen op één avond?!
W00000000W
gewoon
W00000000W
kan er niets anders op zeggen...
W00000000W
12 afleveringen op één avond?!
W00000000W
gewoon
W00000000W
kan er niets anders op zeggen...
ma da was echt wel zot
da ga ik nu toch niet nog is doen
ik was toen bijna te laat op school
en ik had het heel moeilijk om niet in slaap te vallen in de les