Dit staat op de volgende site vermeld >>http://rtl.nl/soaps/prisonbreak/
Vanaf zaterdag 2 mei om 20:10 uur wordt Prison Break weer uitgezonden. Elke week een dubbele aflevering. De eerste is aflevering 9, seizoen 4. _________________
ooh dat is raar, op een zaterdag.
en eerst was het op donderdag 7 mei , dat staat hier ook ergens op de site, dat heb ik tenminste ook al in mijn agenda staan.
Staat idd op de site dat het op zaterdag is. Gwn ff afwachten en dan zien we het wel. Denk wel dat het kopt. Vind het ook wel mooi dat ze dan wekelijks 2 eps doen. Komt de dvd mss ook wat eerder in de winkel _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Hmm... in de Veronica tv gids, staat op 2 mei Crime Scene Investigation om 20.10, en op 7 mei wel gewoon Prisonbreak om 21.55 beetje vreemd.. _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Denk dat ze het eerst op donderdag zouden doen maar toch voor zaterdag gekozen hebben, dan zullen de gidsen dat niet veranderd hebben denk ik..
want wat op rtl site staat zal wel kloppen _________________
ja dat dacht ik al dat ik dit al eerder had gezien / gelezen. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )