seizoen 1 was heel makkelijk aan te komen, ik hoorde om me heen dat er heel veel mensen op dvd hebben over gebrand, wel raar dat ik niks meer hoor over seizoen 2. Kan zijn omdat het 5 september uitkomt maar toch ze hadden seizoen 1 al voor dat het uit kwam in Nederland.
nou rijk...ik spaar meestal me geld geef bijna geen stuiver uit dus dan hou ik aardig wat geld bij elkaar alleen als ik iets graag wil hebben koop ik het.. _________________
Ik vind dit veel te veel geld om de afleveringen te kopen naar mijn mening... Maarja tgeld groeit daan ook niet op mijn rug;) _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
ik heb de DVD box bij de V&D gehaald.. wuahaha myn vader kreeg er 60+ korting opxD
whahaha dat is een goeie, maar waarom heb je het gekocht joh je kan alles in princiepe zelf verkrijgen, en als je zelf wat prog's hebt kan je zelf de menu indeling maken zoals jij het wilt. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Voordeel van kopen is dat pb gemaakt blijft worden.
Als niemand pb meer zou kopen of op tv zou kijken en alleen maar zou downloaden, kan het niet meer gemaakt worden omdat er geen inkomsten zijn. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
wat je zegt is juist ! En in america zijn de kijkcijfers al drastisch naar benenden gezakt dus dat is niet zo goed ! K'hoop wel dat ze op zijn minst het hele seizoen zullen afmaken (22 afl dus ) _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...