haa luitjes.
ik vind het wel leuk om moderatoor te worden. kan ik deze site ook een beetje pimpen.
en ik weet het ik ben nog niet zo lang lid enzo maar ik ben hard bezig
* Actief aanwezig op het forum. (Minimaal 2 maanden aanwezig en 50 berichten)
ben er mee bezig. ben net lid.
* Met regelmaat online.
meestal wel elke dag.
* Members werven.
via hyves, msn, mond op mond. ik doe mijn best
* Veel nieuws kunnen posten over prison break
dat zal geen probleem worden. ik kijk het heel vaak en ik weet goeie sites enzo
* Ervaring in het modereren van fora's. (*Niet vereist)
-
* Rechtvaardig, eerlijk, vriendelijk en spontaan.
ja dat ben ik wel
* Waarom wil je mod worden?
ik vind deze site nogal onoverzichtelijk en er is geen andere goeie redelijke site. en ik heb wel een paar dingetjes die ik wil veranderen
* Wat kan je betekenen voor Prisonbreak.nl?
ik kan heel schematisch te werk gaan en denk logisch na zodat dat forum een beetje overzichtelijk blijft. en ik wil heel graag dingen toevoegen en bijwerken (zoals de acteurs, plaatjes, home)
* En een erg gezellige afsluiting, haha Wink!
ik vind prison break tof, en dat zal altijd zo blijven
Resultaten Mod contest: Xystus, - sorry, je bent nog te kort lid op dit forum om alles te kunnen beoordelen.
SXForce - Aangenomen, door je ervaring krijg je onmiddelijk mod rechten over het gehele forum
MassaPB, - Sorry, je voldeed niet aan de regels
minicooper - Krijgt gedeeltelijke mod rechten, ivm de toegevoegde waarde en de lange tijd dat je member bent. (Er wordt contact met je opgenomen door mij)
Daantje. - Krijgt gedeeltelijke mod rechten, ivm de toegevoegde waarde en de lange tijd dat je member bent. (Er wordt contact met je opgenomen door mij)
Theodore Bagwell, - Sorry, je voldeed niet aan de regels
mayo - Sorry, je voldeed niet aan de regels _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik zal ervoor zorgen dat het forum netjes en geordend blijft.
En trouwens, hoe laat gaan jullie wel niet slapen?! Zowel Daantje. als daand reageren om 3 uur s nachts!
Daantje & Daand waren nog heel druk bezet met elkaar aan het praten op msn En sliepen dus laat Daan's schuld normaal slaap ik veeeeeeeeel eerder _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Ik zal ervoor zorgen dat het forum netjes en geordend blijft.
En trouwens, hoe laat gaan jullie wel niet slapen?! Zowel Daantje. als daand reageren om 3 uur s nachts!
Daantje & Daand waren nog heel druk bezet met elkaar aan het praten op msn En sliepen dus laat Daan's schuld normaal slaap ik veeeeeeeeel eerder
Nee, niet mijn schuld
En volgens mij sliep ik rond een uur of 4 _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Daantje & Daand waren nog heel druk bezet met elkaar aan het praten op msn En sliepen dus laat Daan's schuld normaal slaap ik veeeeeeeeel eerder
Nee, niet mijn schuld
En volgens mij sliep ik rond een uur of 4
Ik ook en wel jou schuld jij hield me aan de praat en dus wakker _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Leeftijd: 108
nounou.
beetje aardiger zijn voor elkaar.
nounounou!
moet oma kim jullie eens wat
billekoek gaan geven?! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Neeee :O
daan en ik zijn lief voor elkaaar!
geen billekoek voor nodig xD _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Hahaha, offtopic, de rest doen we op msn wel verder _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design