Stakingen zijn de reden, de senarioschrijvers hebben de pen neergelegd en zitten nu bij de vakbonden, niet alleen prisonbreak is de dupe, met name de hitserie ´´24´´ heeft problemen ondervonden doordat er geen afleveringen worden opgenomen, ook series als Desperet housewifes en Heroes ondervinden dit probleem.
Afleveringen die reeds zijn opgenomen worden nog gewoon uitgezonden. Het is niet de eerste keer dat senarioschrijvers staken, dit gebeurde ook al in 1988 en zorgde voor een gigantische crisis in de film en televisiewereld! De schade bedroeg toen naar verluid 500 miljoen dollar, verwacht word dat het bedrag bij deze staking verdubbeld mag worden. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
poeh.. ik geef die stakers groot gelijk.. ze krijgen 3 dollar cent van iedere 20 dollar die word verdient aan een dvd... das toch idioot? jammer voor ons dan dat we even geen pb ofzo kunnen kijken.. _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik volg de serie gewoon op rtl 5 en dus niet die uit amerika. maar ik hoop dat het niet zover komt dat ze de afleveringen moeten verzetten.
Dus de mensen die het uit amerika kijken kunnen nou dus niet veel verder kijken begrijp ik?
hehe, denk niet dat dat helemaal klopt sobel na volgende week stopt het ff in amerika tot 14 jan. maar de schryvers hebben de pen er niet by neergelegd, ze zyn byna bezig met het filmen van ep.12.. dus weet nie waar je het vandaan hebt? ze zyn juist enthousiast enzo _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Het verhaal klopt zeerzeker, het zullen heus niet alle schrijvers zijn die de pen neerleggen maar het grootste gedeelte wel, vergelijk het maar met busstakingen, niet iedere buschauffeur doet mee. Dit bericht staat op NU.nl en is bevestigd door een medewerker van FOX (afdeling pros en wardrobe) of dit grote gevolgen gaat hebben is nog niet bekend, net als met een busstaking is de duur ook nog niet bekend, het is in iedergeval wel een feit dat velen de pen tijdelijk in de etuie hebben gestopt. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
hehe, denk niet dat dat helemaal klopt sobel na volgende week stopt het ff in amerika tot 14 jan. maar de schryvers hebben de pen er niet by neergelegd, ze zyn byna bezig met het filmen van ep.12.. dus weet nie waar je het vandaan hebt? ze zyn juist enthousiast enzo
de schrijvers liggen altijd voor op het filmen he dus het kan best dat ze van pb nog 3 afleveringen of meer ofzo kunnen filmen totdat de scripts op zijn.. _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ja tuurlyk lopen ze voor moet ook wel, maar nick santora heeft er nooit een woord over gezegd en dat vind ik dus zo raar, en de andere schryvers ook niet _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Laat het bericht ook nog geen week bekend zijn, en natuurlijk praat fox er zelf ook niet graag over, als medewerkers het niet eens zijn met de CAO is dat natuurlijk nooit goede reclame! _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Nee dat niet nee, maar denk niet dat pb echt risico loopt eigenlyk, nu hebben ze 9 weken stop.. en denk niet dat het echt gevaar loopt en als pb stopt na 13 eps. helaas dan! vind het toch al minder leuk dan de vorige seizoenen _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
pb zal nooit stoppen..zou wel raar zijn, die schrijvers hebben ook geld nodig die gaan echt niet hun hele leven staken lijkt mij _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Prison break zal inderdaad niet stoppen, Naast het feit dat de schrijvers ook hun brood moeten verdienen heeft fox zelf ook schrijvers nodig! maar de kans op vertraging is er inderdaad, of deze groot zal zijn weet ik niet, er is tot noch toe enkel bekend dat ze staken. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
nou ik wacht graag nog een paar weken ofzo als daardoor die schrijvers meer gaan verdienen.. zelfs ik verdien nog meer met n bijbaantje ofzo dan dat zij verdienen _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
hmm denk niet dat we er echt last van hebben maar goed _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Daar kan nu natuurlijk nog niet over geoordeelt worden, maar net erna hoelang dit gaat duren, mocht dit bijvoorbeeld 2 maanden aanhouden dan heeft het zeker gevolgen, maar zoals gezegd, prisonbreak zal er echt niet door stoppen, het kan vertraging oplopen, meer niet. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Jep, maar denk niet dat het zó lang duurd, en alst wel zo duurd pech nu ze sara hebben afgeslacht en de verhaallynen niet meer heel geweldig zyn (wel leuk hoor ) vind ik het niet super erg _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
http://www.youtube.com/watch?v=oJ55Ir2jCxk&eurl=http://www.prisonbreakbuff.com/ _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
hier kan je een petitie tekenen dat je het met die schrijvers eens bent zal maar zeggen.. ik heb lekker getekend vind t knap lullig voor die schrijvers zo weinig dat ze verdienen _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD