Zou iemand ook mij een link kunnen PM-en?
veel dank:)
Edit: never mind, ik heb al iets gevonden(H)
wil je dat eene dan even naar mij stuuren?:)(A)
tenks alvast:)
ik heb hem(A) ik ga hem eersd kijken daarna zal ik hem gaan ondertitelen met een vriend van me voor de liefhebbers.
Leuk dat je dat wilt gaan doen, ten eerste, SXForce en ik zijn nu al bezig met vertalen, en ten tweede, let je dan wel op je spelfouten? Want in je bericht staat namelijk een hele lelijke spelfout (eersd).
haha ja ik ga het niet vertalen, toen die vriend en ik zet tekst op uiste plek, maar als jullie al besig zijn dan laat ik het liever aan julllie over:)
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Laatst aangepast door Gretchen op ma mei 25, 2009 4:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
ff zwart wit gemaakt is zo komt ie namelijk wel door de detectie van YouTube heen, het zijn dan geen originele beelden meer. _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile