hee,
ik zat tenet een beetje tezoeken op andere site wanner hun verwachten waaner daar de 2 laaste afleveringen online kwamen en ik heb hier een site waar vandaag 24 mei het online komt testaan.
hee,
ik zat tenet een beetje tezoeken op andere site wanner hun verwachten waaner daar de 2 laaste afleveringen online kwamen en ik heb hier een site waar vandaag 24 mei het online komt testaan.
ik weet niet precies hoelaat ofwat maar er staat in ieder gavel wel 24 mei dus hopen dat we hem al straks tezien kunnen krijgen:D
Ik denk dat dat na 23.00 word Nederlandse tijd aangezien The Final Break wordt uitgezonden om 20.30 NL tijd. Ik denk dat de meeste al liggen te slapen ..........
ik niet.............ik ben morgen vrij dus vannacht ga ik alle sites ff in de gaten houden
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Israël.... ik vind het nog steeds ontzettend dom van Fox om dit niet uit te zenden. _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Ja Fox had de primeur moeten hebben, aangezien ze alles hebben uitgezonden van PB, ik hou de site ook vanavond in de gaten _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Ik en Dunax zijn op de hoogte van het feit dat de aflevering misschien vanavond wordt uigezonden. We vinden alleen dat er vreselijk veel onduidelijkheid is... Daardoor is het erg irritant voor ons, omdat we niet weten of we nou wel moeten ondertitelen of niet.
Ik en Dunax zijn op de hoogte van het feit dat de aflevering misschien vanavond wordt uigezonden. We vinden alleen dat er vreselijk veel onduidelijkheid is... Daardoor is het erg irritant voor ons, omdat we niet weten of we nou wel moeten ondertitelen of niet.
Dat denk ik wel. Morgen staan de meeste torrentsites al vol ermee en newsleechers.
Aan het einde van de week staat zowiezo alles online omdat het woensdag aanstaande in de UK wordt uitgezonden. Dus Ja waarschijnlijk morgen vroeg voor 08.00 staan de meeste al online. Ik blijf zowiezo de hele nacht op om te checken. ben morgen toch vrij. Hou anders ook ff Twitter in de gaten _________________
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Ondertitelen is altijd goed toch ? en vooral jullie subs _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Prison Break The Final Break tonight : Start Time: Sunday, May 24, 2009 at 10:30pm End Time: Monday, May 25, 2009 at 11:55pm Location: yes stars Action HD on channel 994 Israël _________________
ik bedoelde maandag morgen maar het ziet er na uit dat we op de uk versie moeten wachten want ze zijn niet op komen dagen
vergeet het maar, het is nu 3.25 in de nacht en geen enkel spoor te vinden over downloads van The Final Break. Ik zit nu al een uur te discusseren met een malloot op IMDb die spoilers neer dumpt zonder enige screens. Volgens mij is er helemaal geen Premiere in Israel. Er zijn geen downloads, geen screens helemaal NIETS te vinden er over. Sky1 is de enige die het bevestigd heeft dat ze de premiere krijgen. Ik heb nu al een aantal keren mijn site moeten aanpassen, want ook ik dacht echt dat er vannacht een premiere zou zijn waar ik heel lang naar uitgekeken heb. Dus ik denk dat we echt moeten wachten tot woensdag of anders 21 juli. Ik zit al de hele nacht met een aantal op Spoiler TV forum in de gaten te houden of er al wat is, maar tot nu toe helemaal niets
ALs er screens zijn nog deze nacht dan plaats ik dat direct hier
ik heb de link naar de film voor rapidshare en directe link
ik hoop niet dat het fakes zijn binnen 20 min weet ik het
Share please deel het met mij!!!!!!!!!!!!! Ik wacht al de hele nacht!!!!
PM me de link anders ff please! Ik word helemaal gek hier! _________________
Ik heb je net een PM gestuurd. Hoop dat het waar is Voordat Rapidshare m delete _________________