Promo:
http://www.youtube.com/watch?v=WiUFwkRrjcc _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
hij wil ff niet in problemen komen met het gedoe van z'n pa
maar ik denk dat die "school" en die "jane" waar die het over heeft er iets meej te maken heeft..
maar ik vertrouw die jane totaal niet ze is z'n hulpje van Lincoln Burrows vader..
en wat staat er nou eigenlijk op die usb stick? dat gesprekje? (ik ben erg benieuwd)
Dr zal vast vrydag wel weer een nieuwe preview staan op de site van fox.. is meestal zo _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
hij wil ff niet in problemen komen met het gedoe van z'n pa
maar ik denk dat die "school" en die "jane" waar die het over heeft er iets meej te maken heeft..
maar ik vertrouw die jane totaal niet ze is z'n hulpje van Lincoln Burrows vader..
en wat staat er nou eigenlijk op die usb stick? dat gesprekje? (ik ben erg benieuwd)
zo te horen heeft LJ het over zijn school, hij heeft een andere naam gekregen en zit op een andere school, hij wil niet meer weg, hij zit hier goed,
Ik vertrouw die Lane ook niet, maar met het promofilmpje van youtube, wie belt michael daar? en wat zegt Kellerman? volgens mij bedoelt kellerman dat hij met dat geweer naar de president gaat...
schattige LJ.. wat lijkttie toch op mijn bijna-vriendje
Post eens een foto _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels