die promo ziet er wel goed uit! Ik kan me echt niet voorstellen wat er gaat gebeuren, of het goed afloopt, wie er overleven, voor wie het positief uitpakt etcetcetccc.
en zie deze reactie, nog iemand die geen flauw idee heeft wat er zou gaan gebeuren :
Im tellin ya... this shit is the best.... damnnn. What else... The will be in Iraq, Trying to get a contact with Binladen or some shit... thas what they gonna do? huh? Huh? Damnnnn
loll.... _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit
Kan iemand mij vertellen wat op 22 seconden door de commentator gezegt word en daarna zegt lincoln iets tegen michael.. wat zeggen ze daar?
Dat in de laatste drie afleveringenvan seizoen twee, alle leugens, opofferingen en schemes(zijn een soort groepen, dus wss: Scoifiel & Burrows, The Company, Kellerman, Mahone) bij elkaar uitkomen en de grooste verrassing van het seizoen zullen bregen.
Burrows tegen Scofield: 'Let's just finish what we started'
nieuwe promo.. niet erg scherp maar het is iig wat:
http://www.youtube.com/watch?v=ULXvdKvhkUY _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
http://media.tv.ign.com/media/824/824092/vids_1.html _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
valt toch wel mee, gelukkig hangt niet heel mijn leven van PB af (evenals dat van jullie verwacht ik) _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....