Voor degene die het nog niet wisten is gisteren Anna Nicole Smith overleden op een 39 jarige leeftijd.
De celeberty die bekend is door in de playboy te hebbe geposeerd verloor onlags ook al haar zoon.
Anna nicole laat een 5 maanden oud dochtertje achter. _________________ Gretchen: '' whats so funny ?''
LJ: '' you, thinking you can outsmart my uncle''
Ja het stond ook in de Telegraaf en op Teletekst enzow. Weet je wat ik zielig vind voor dat meisje? Dat ze minstens 3 mogelijke vaders heeft... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
dit is echt triest er schijnt nu ook een heel getouwtrek omtrent dat baby meisje te zijn, vaderschap enzow, maar volgens mij gaat het hun gewoon om die erfenis van 1 komma nogwat miljard dollar en die anna nicole heeft zo hard gevochten voor die erfenis van haar man (waarmee ze jaaaaren geleden getrouwd is geweest..oude vent in de 90 die een jaar na hun huwelijk stierf)..die strijd had ze vorig jaar pas gewonnen en dan heeft ze nog niet van het geld kunnen genieten..tja..geld maakt niet gelukkig _________________
Ze had de strijd toch nog niet gewonnen? Ik meende gelezen te hebben dat de rechtzaak nog steeds liep..
Hoe dan ook, ik vind het echt zielig voor dat baby'tje _________________ <3 Linc
Ik vind het zielig voor de baby maar voor haar niet, want blijkbaar heeft ze het dus zel;f gedaan.. overdosis _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Tuurlijk zeggen ze dat...
Maarja, ze zullen er wel achter komen bij de autopsie/testen die ze gaan doen... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Ja het stond ook in de Telegraaf en op Teletekst enzow. Weet je wat ik zielig vind voor dat meisje? Dat ze minstens 3 mogelijke vaders heeft...
en nu zijn het er 5 die de vader kunnen zijn..
en pas stond ook in de krant dat er methadon in dr koelkast is gevonden,, maar weet dat niet zeker.. _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Misschien in haar leven wel. Maar als haar dochtertje wel 'normaal' wordt, vind ik het zielig voor d'r... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
ik ook maar hoe is ze dan dood gegaan _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.