is het misschien een idee om bij bepaalde spelletjes een ranking bij te houden?
Zoals bijvoorbeeld met raad de film, de quote, dat soort zaken. Degene die dan als eerste antwoord krijgt zoveel punten.....
Nou ik zag dat er bij de spelletjes spellen zijn waar mensen het goede antwoord moeten geven en dan zelf een vraag zou mogen stellen zoals raad de film, welke quote hoort hierbij.
Nou dacht ik, kunnen we niet een ranking maken van deze spelletjes, d.m.v. punten geven. Dit wil zeggen ik geef een hint bij bijv. raad de film, en degene die het eerste het goede antwoord geeft krijgt de punten. En dan in een aparte topic de punten bijhouden.
Dit zouden we misschien ook kunnen doen bij voetbal wedstrijden, en dan de eindstand kiezen, degene die het (van te voren) goed raad of er het dichste bij in de buurt zit krijgt een x aantal punten.........
Hoop dat het zo iets duidelijker is.... _________________
t is een idee maar k vraag me echt af of t zal werken, niet iedereen komt even vaak op het forum... dus is het voor de mensen die er niet zo vaak komen misschien niet zo leuk omdat je dan echt zo'n onderscheid krijgt tussen mensen die er veel zijn en mensen die er niet zo veel zijn. mij lijkt het leuker als je probeerd zo veel mogelijk mensen te betrekken in je topics en denk dat dat leuker is als er een wedstrijd van te maken. maar dat is mijn mening.... _________________ It will never end...
Idd, deze spellen zijn er voor de lol,
Iedereen die op het forum kunt moet mee kunnen doen voor de lol en niet om te winnen.
Bovendien is het een ... werk om het bij te houden _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design