Ik vind het erg goed dat er duidelijke regels zijn en vind ze niet meer dan logisch.
Vooral degene over de manier van posten: geen overdreven veel kleur, cursief, breezer taal en hoofdletters.
Ik kan mezelf daar namelijk vaak aan storen en leest ook nooit zo prettig, vooral overdreven felle kleuren kunnen nogal zeer doen aan de ogen haha.
Dus ik ben het helemaal eens met de regels en blij dat ze er zijn. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Er staat dat praten in andere talen niet toegestaan is. Ik neem echter aan dat het wel toegestaan is om bv. Prison Break characters in het Engels te quoten? _________________
Er staat dat praten in andere talen niet toegestaan is. Ik neem echter aan dat het wel toegestaan is om bv. Prison Break characters in het Engels te quoten?
Er staat dat praten in andere talen niet toegestaan is. Ik neem echter aan dat het wel toegestaan is om bv. Prison Break characters in het Engels te quoten?
QuotE is zelf ook engels. Ze zulen wel bedoelen met engelse zinnetjes bij off topic bv
De voertaal is Nederlands, spoilers e.d. dat is wat anders dan praten in het turks, engels, duits, frans of wat dan ook! _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Mischien ook handig om er bij te zetten... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik vind dat er veel te veel word gelet op dingen zoals je signature size, vind ik echt jammer dat overdreven strenge gedoe, krijg ik PM's met orders mijn signature te verkleinen, terwijl die gwn medium size is dan wel small.
Dit maakt de sfeer er niet mooier op _________________ Meest gehaatte forum member.
Wat zijn jou ideen van medium /small?
Want stel dat je met een oude pc op internet zit met een beeldscherm resolutie van 600 bij 800 pixels, vult jou afbeelding half het scherm.
Verder is dit ook niet fijn voor mensen met een langzame internet verbinding, deze plaatjes kosten alleen maar laadtijd.
En over de strengheid, tja.
Er zijn hier ongeveer 1700 andere members die het hier prima vinden. Deze regels zijn hier om het forum in goede banen te leiden, en wanneer dat niet gedaan wordt en mensen zoals jij dingen naar hun eigen hand gaan zetten dat we straks onderschrift afbeeldingen krijgen van 1200 bij 600 pixels...
Hoop dat het je opvalt dat je de eerste in 2 jaar bent die hier een negatief bericht plaatst in dit topic.
Sfeer maak je zelf, en niet door negatieve berichten te plaatsen over bv de regels, die zijn er en daar heb je je aan te houden.
#Sorry, ik weet dat het geen geweldig aardige post is, maar zo liggen de zaken wel. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Tegen een beetje kritiek kan ik wel, en dat is ook wat ik hier als enige een beetje uitdeel, maar ik zeg het gewoon en het was een .png plaatje van zon 6kb dus zoveel maakte het niet uit maarja, ik vind het wel weer erg goed dat jullie iedereen zo ver krijgen niet te schelden en om normaal te praten, ik heb nog nooit iemand zien schelden ofzo. _________________ Meest gehaatte forum member.
Hij bedoelt of je de persoon vlak boven je mag quoten _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design