Charlie
Boone
Juliet
Claire (weer terug als vast personage)
Helen (Lock's ex-vriendin)
Dr. Arzt
Cindy (vlucht 815 stewardes)
En Ethan volgens mij ook.
Edit: Shannon is nu ook bevestigd. D
En Libby is nog niet bevestigd, de makers zouden haar graag nog een keer willen laten zien in s6 maar de actrice is al eens vaker gevraagd of ze terug wou komen maar toen heeft ze nee gezegd. dus is nog onzeker of ze wel ja gaat zeggen tegen een terugkomst in s6.
Adewale Akinnuoye-Agbaje (Mr. Eko) heeft ook al aangegevn dat hij graag terug zou willen komen. Het is nog niet bevestigd of hij ook daadwerkelijk terug zal keren.
De piloot van vlucht 815 (van de ''pilot'' aflevering) zal waarschijnlijk terug komen.
Harold Perrineau (Michael) zal heel misschien terug keren maar daar is nog helemaal niks over bekend.
Desmond zal sowieso in de s6 premiere te zien zijn.
Jacob zal ook in s6 te zien zijn.
En er word ook gesproken over Ana-lucia, maar dat is nog niet zeker.
Volgens mij vergeet ik er nog wel een paar maar dit is wel zo'n beetje alles wat er bekend is.
Ik vind het echt heel erg vet dat deze personen weer terug komen. De meeste personages zullen in ongeveer 3 afleveringen te zien zijn.(zoals Charlie, Boone, Helen enz.)
er gaan geruchten dat we een alternatieve tijdlijn te zien krijgen van hoe het zou gaan als vlucht 815 wel gewoon zou landen. Vandaar ook dat er heel veel personages terugkeren.Het kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon gewerkt heeft met die bom. En dat het toch iets anders is dan een alternatieve tijdlijn. Ik heb er in ieder geval heeeeeeel veel zin in. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Laatst aangepast door Michael Scofield,PB op wo okt 28, 2009 10:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Claire zat op het eind van s4 in dat houten hutje met Christian Shepard. Daarna hebben we haar niet mee gezien, maar dat was omdat Emilie de Ravin (claire) een jaartje rust wou maar ze komt nu weer terug als een van de hoofd personen.
Libby was dat wijf die wat met hurley kreeg in s2. Zij werd neergeschoten door Michael op het eind van s2. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Leeftijd: 108
waaaaaa! BOOOONEEEEE *_*
ik vind het ook geweldig dat charlie weer terug komt ;d
ik kan écht niet wachten! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.