ik ben dus met school naar italie geweest en geloof het of niet van de 200 kinderen hebben er mss maar 20 niet gerookt sigaar hier sigaret daar egt te ranzig voor woorden ik werd wakker liep naar het aanrecht en wat lag er ja hoor een hele lading peuken BAH _________________ No one can outrun their destiny..
ik rook niet het lijkt me egt vie sheb het ook nog nooit geprobeerd _________________ »welcome to prisneyland fish«
sjatjee doe bus mien alles xxx hvd Joyce
mooi, gaat best goed hierzo op het forum zo te lezen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
Ik heb 3 jaar gerookt en ben nu al meer dan 6maanden gestopt. Ik rookte marlboro en L&M, viel te zien waar ik zin in had :d
en ik rookte ongeveer een pakje per dag, behalve als ik bij mijn vriend was, die rookt niet, en zo rookte ik minder. _________________ Michael: If I surrender now, I’ll lose everything I love
Mooi dat je gestopt bent , volhouden _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik blyf by myn mening. Ik vind het een beetje laf om stiekem te gaan roken. Maar ja, het is jouw leven. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
ik ben aan het stoppen, maar heeeeeeeeel soms rook ik er eentje, en waarom moet je me niet vragen, heel stom maar daar kan ik niet echt een antwoord op geven, maar met heel soms heb ik het misschien over 1x per maand/ 2 maanden.
En dan rook ik marlboro light of camel of camel light (wat voorhande is op dat moment )
Daar heb je gelijk in, of een kauwgompje ben helemaal kauwgom verslaafd inmiddels, maar je hebt gelijk is wel beter. Moet gewoon van die rotzooi afblijven!!!!