Ik rookte vroeger, maar ben gestopt vanwege sporten en zingen/gitaar, en roken breekt conditie op en je wordt er maar versuft van vind ik.
Wat ik nog wel afentoe doe eens in de zoveel tijd is een jointje roken... mmmm that's good pie! _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
als je een joint rookt rook je 1 pak sigaretten in eens weg
maar goed ik rook marlboro en ben dr nie trots op.. _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Daarom ook dat ik dat heel afentoe rook, vooral als ik erge last heb van mn astma (heb baat bij bepaalde stoffen in weed), alleen astma is ver over sinds krachttraining, goede sport voor de longen _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik rook niet, heb het ooit wel geprobeerd. Ik dacht dat m'n strot in de fik stond :s
Afgelopen zaterdag heb ik wel een sigaartje geprobeerd, zo'n klein dun ding. Een stel vrienden zit er altijd zo van te genieten, dus ik heb er ook eens een gevraagd. Viel reuze mee, je inhaleert het niet dus het is niet zo slecht als een sigaret. Heb nu de eer om de eerste sigarenrokende dame in de vriendenclub te zijn! _________________
Tuurlijk rook ik niet, nooit gedaan en ook niet van plan!
Ik doe veel aan sport, ik wil later bij het Korps Mariniers, en ben niet van plan mijn geld en mijn lichaam te verpesten met roken.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ja en heb gewoon al 5 feesjes overleeft zonder een sigaretje te pakken.. alles kriebelde wel.. maar ach.. dat verdwijnt wel weer _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت