Toen dat stukje was geweest met T-Bag en dat kauwgompje kwam er reclame, na de reclame zag je dr rest. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Laatst aangepast door Michael Scofield,PB op za jun 13, 2009 9:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
any way, ik heb zojuist laatse aflevering gezien van prison break
tenmiste dat dacht ik
ik heb gezien dat iedereen vrij komt, t-bag kaugom krijgt terwijl ie naar een gevangenis gaat
dus ik met een vriend van me praten, hij zegt heb je ook gezien dat michael dood gaat, blijkt dus dat RTL 5 dat stuk heb weg gelaten ?
dat kan toch niet ? dat was het belangerijkste stukje van het hele serie
Klopt , vond ik ook ineens raar maar weet jij waar je de film kan downloaden ?
Zo ja , zou je me de link willen sturen
E-mail is : Mocro_Redouane@live.nl
Ik heb the final op een website gekeken (ben het kwijt) maar daar was een hele andere eind?
EDIT MINICOOPER
Spoiler info:
Micheal en Sara trouwen met elkaar en dan word Sara opgepakt wegens de moord op de moeder van Micheal vervolgens gaat ze de bak in Micheal haalt haar er weer uit. En dan pleegt Micheal ''zelfmoord'' om een deur open te maken zodat Sara weg kan gaan
Het is niet zeker of die volgende week al komt, in de gids staat niks voor volgende week, maar dat kan altijd veranderen. Dus je moet het goed in de gaten houden _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''