Daar heb je gelijk in Als het maar niet elke aflevering zo is
Edit: dit is wel het domste wat ik ooit heb gedaan, ik zit de verkeerde aflevering te bekijken.. Logisch dat er na 20 minuten nog stukjes herhaald worden _________________
ik vond het zeer goed !
* jaja mensen er is nu toch een intro
*stuk met de kamr waar het lucht uitwerd gezogen was ook wel spannend
*Sucre die echt zeer trouw is <-> bellick ontrouw
*het vinden van de afspreekplaats waar ze vergadering hadden
*En natuurlijk zoontje van mahone + medelijkden lincoln en de handruk
Dat was het zo een beetje alg een zeer goede afl _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
ik bekijk ze ook gwn zonder ondertiteling vind ik fijne maar je moet wel wat engels kunnen natuurlijk,.en wat kellerman zegt over de ondertiteling klopt wel want vaak is de ondertiteling heel anders dan wat die lui dan zeggen maar goed ieder zijn smaak he _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Waar zijn ondertitels voor nodig? 9 v/d 10 keer zijn vertalingen (vooral custom made maar ook professionele) erg, ERG slecht!
Sommige Engelse termen (vooral als het gaat om woordspelingen en humor), kun je onmogelijk vertalen naar het Nederlands.
Ik ga altijd voor Engelse ondertitels als ik ondertitels wil
Bij EP3 waren de ondertitels zr goed kwaliteit hoor ! bij EP1 was het veel minder goed ! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Hier is ie dan, de promo van EP4, en het is geen sneak peek
~ http://nl.youtube.com/watch?v=cqDLETW0xPc
Ziet er weer spannend uit _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Volgens mij mag je hier toch echt geen andere sites postten, is toch al vaak gezegd volgens mij en ik had die ondertiteling al gepost, dus jij hoeft hem ook niet nog eens te posten . ik heb hem geupload en die upload site hier gepost,, neem aan dat dat wel mag, maarja _________________
Jij zet toch ook een site..? Mijn link is trouwens een andere dan die van jou.. Maar zou wel kunn dat het iddemtiek dezelfde subs zijn.. kheb daar nog nie naar gekekn Wat bedoel je met sites hier niet mogen vermelden? _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Jij zet toch ook een site..? Mijn link is trouwens een andere dan die van jou.. Maar zou wel kunn dat het iddemtiek dezelfde subs zijn.. kheb daar nog nie naar gekekn Wat bedoel je met sites hier niet mogen vermelden?
ik bedoel mijn site is een upload site, dat is iets anders dan een gewone internetsite eh, jij verwijst dus door naar een andere site waar alle ondertitelingen van veel films op staan, ik posste gewoon die upload site waar 1 ondertiteling opstaat _________________
pers denk ik dat ze daar niet zo streng op zijn weel over downloaden en zo;)
zal het toch zoveel mogelijk vermijden _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...