Eindelijk een actief persoon
Was idd geweldig
titel : Je hebt meestal (als je die downl...) 2 soorten PB afleverign nl. vb: S04EP4DVDRBLABLABLA en dan LOL of DIMENSION _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Eey SMNdude je moet is minder spammen. Het gaat nergens over posten om de 4 minuten. Zorg er is voor dat je gewoon post wanneer iemand anders heeft gepost. Want het is dat de moderatoren niet echt actief zijn op het forum.
-Je post gaan nergens om.
- Je gebruikt MSN taal.
- Het is niet duidelijk.
Laatst aangepast door sjoerd op vr sep 19, 2008 7:46 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Jongens even serieus waar gaat dit nog over, er is al een topic over seizoen 4, je moet je gewoon aan de regels houden en hier niet komen en ruzie gaan maken, hou het gewoon gezellig, en praat lekker over prison break, daarom zijn we op dit forum toch?
Jongens even serieus waar gaat dit nog over, er is al een topic over seizoen 4, je moet je gewoon aan de regels houden en hier niet komen en ruzie gaan maken, hou het gewoon gezellig, en praat lekker over prison break, daarom zijn we op dit forum toch?
Vind ik ook , je hebt volledig gelijk . Dit wil ik hem dus duidelijk maken !
Dit topic gaat over NL-Subs en bespreking dus laten we dat zou houden
Ciao _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Eey SMNdude je moet is minder spammen. Het gaat nergens over post na 4 minuten. Zorg er is voor dat je gewoon post wanneer iemand anders hebt gepost. Want het is dat de moderatoren niet echt actief zijn op het forum.
-Je post gaan nergens om.
- Je gebruikt MSN taal.
- Het is niet duidelijk.
Thaha, typisch de vlamingen moeten weer eens hun best doen !
Ik doe altijd mijn best om zo mooi nederlands te praten maar ik kom van izegem .. west vlaanderen
BTW Ik heb nog geen enkele post gehad die iemand niet verstond buiten die 1 keer wat ook terecht was en nog iets, ik ben wel niet de beste in nederlands maar ik weet zeker dat deze zin niet klopt ! : "Het gaat nergens over post na 4 minuten." Letterlijk overgenomen van jou !
Mijn post zijn dus altijd duidelijk behalve die ENE keer !!
Dan, "je post gaan nergens om" ... DIKKE ZEVER (als je dat toch verstaat) Mijn post zijn voor velen heel handig ! Soms , van iedereen , gaan posts nu eenmaal nergens om, als je in een gesprek meepraat ; Zoals = Iemand geeft een link met PROMO .. Jah dan zeg ik ( omdat ik tenminste beleefd ben ) BEDANKT ... tuurlijk gaat die post nergens om .. maar dit doen miljoenen mensen hier op dit forum en dit geeft aan dat je respect hebt voor het werk men hier leverd !
FOUTEN VAN SJOERD :* Zorg er is voor dat je.. ---> zorg er EENS voor dat je...
*Het gaat nergens over post na 4 minuten. = zin klopt helemaal niet , -> Het gaat nergens over ( en dan direct ) post na 4 minuten... WTF?
*wanneer iemand anders hebt gepost ---> wanneer iemand anders HEEFT gepost wat kan jij goed nederlands
Normaal spreek ik voor zo'n dingen niemand aan, ik vind dit echt niet erg ... maar als je mij over mijn ene fout al aanspreekt vind ik dat maar zielig! En ook dat ik mijn respect aantoon bij andere mensen, dat je dat "nergens om gaat" vind, vind ik ook ZEER zielig!!
Ik wil leren uit mijn fouten en dit doe ik ook ! Maar over zo iets kleins vind ik erover!
Heey, sorry was niet de bedoeling, dat je over de zeik ging. Ik heb het ook niet over je Nederlands, maar over je MSN taal en dat je dubbel post. Mijn Nederlands is ook niet goed, maar ik vind het heel irritant als mensen enkele woordjes posten. Hierna opvolgend, dat ze na 5 minuten weer een post posten.
Het was bedoelt als positief commentaar, dat je er wat beter op kan letten, qua msn taal . Je kan namelijk ook je post wijzigen, als je wat vergeten was in je vorige post, in plaats van een nieuwe post te posten.
Maar je commentaar over mijn Nederlandse taal daar heb je groot gelijk in. Ik zal proberen beter te communiceren qua Nederlandse taal gebruik.
Deze topic is toch voor aflevering 5?
(al dat gedoe.....)
maargoed ik heb net aflevering 5 gekeken, het was een mooie aflevering. Ik ben ook benieuwt wat
T-bag nu gaat doen. Ik zal niet te veel verklappen want veel van jullie hebben hem waarschijnlijk nog niet gezien _________________
heb hem net ook gekeken en het was echt weer een super aflevering, er gebeurde veel, er zat veel spanning in gewoon in een woord GENIAAL _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Echt een geweldige aflevering, hij begon al meteen met een hoog tempo
En ik ben blij dat ze nu een klein stukje maar besteedden aan de kaart kopieeren, nu hadden ze meer tijd over voor andere dingen, maar daarvoor moet je de aflevering maar kijken.
Mahone´s gezichtsuitdrukkingen waren deze aflevering echt geniaal, echt gewoon een aanvalshouding
En t-bag tegen die secretaresse met dat tongetje, wtf XD
Anders was deze aflevering echt een van de beste die ik gezien heb !
Het begin was misschien niet het moeilijkste, maar het was wel erg vermakelijk, en nu was niet heel de aflevering besteed aan de kaarhouder, maar alleen de eerste 5/10 minuten, en wat er de rest van de aflevering gebeurde vond ik gewoon geweldig, met uitzondering de rechtszaal, ik denk idd wel de beste aflevering van seizoen 4 tot nu toe
Wat vond je wel slecht aan de rechtszaal , Dat er geen agenten bij mahone waren ofzo? Dat vind ik ook wel maar kvind het toch mooi
Btw, Je hoeft niet te quoten op een bericht die boven je staat Heb ik ook vernomen _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Oh sorry ik bedoelde eigenlijk met ´uitzondering´ dat die er helemaal bovenuitstak, hoe goed die scene was
En ik quote normaal gesproken al, het kan makkelijk dat er iemand tussendoor post wanneer ik mijn bericht aan het typen ben, en dan weten ze waarop ik antwoord
volgens mij mag dit niet hoor je kan altijd editten, als het eventueel eens gebeurd _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...