jah maaar waar kan ik dan episode 7 van seizoen 4 downl;oaden want ik zit al super ;ang te zoeken maar kan hemaaar niet vinden kan iemand plzz link posten van episode 7 van seizoen 4 thanks alvast!!! _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
Ik heb hem vanmiddag al gezien. was een mooie aflevering. vooral met sucre
En ook meer duidelijkheid over het bloeden van micheals neus. ben benieuwt hoe het verder gaat. _________________
het is helaas niet mogelijk om hier over downloaden te spreken aangezien de kans bestaat datt de website dan van het internet eraf moet. er zijn genoeg websites waar je over dit soort dingen kan discuseren.
Als je niet weet hoe je met google om kunt gaan dan is het beter voor je computer om niet te downloaden
Als je niet weet hoe je moet downloaden is het ook zeker niet verstandig om te downloaden virtussen etc.
Zoek op google en je vindt meer dan genoeg stuff;) dat is de enige tip die ik je kan geven
Nu weer ontopic !!!
S4e7 is echt top ik heb hem gezien met Nederlandse ondertiteling en in 1 woordt echt supper gelijk gecheckt op mijn scherm in HD het ziet er echt mooi uit. En ik heb het gevoel dat die "nerd" weet niet zijn echte naam, dat hij Michael hard gaat naaien zo'n gevoel heb ik er wel bij.
Vond het ook geniaal met don die naar pad man ging ! Pad man vond het ook wel verassend Volgens mij heeft pad man nu een beetje "respect" voor hem ( hij zal denken , wat een lef )
Wat ik ook zalig vond was hetgene wat mahone zei tegen don self , over dat vluchten , dat micheal hem zot had gemaakt _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
ik heb op http://www.nlondertitels.com de volgende ondertitelings gedownload voor heel seizoen 4: http://www.nlondertitels.com/info/21870
Maar nu heb ik bij elke aflevering een dubele ondertiteling.
Ik pak nu even E22 als voorbeeld:
Sub 1: Prison.Break.S04xE22 - Killing Your Number (720p.hdtv.x264-dimension).srt
en
Sub 2:Prison.Break.S04xE22 - Killing Your Number (hdtv.xvid-lol).srt
Welke moet ik nemen?
Leeftijd: 90
Als jij de HD versie (ongeveer 1 gb per bestand) hebt dan verwijder je de xvidlol versie. Heb je de gewone versie (avi bestand, 350mb ongeveer) dan verwijder je het andere ondertitelingsbestand.
MAar zoals mario al zegt maakt het niet uit. Volgens mij zijn ze allebei hetzelfde.