Kben van belgië maar kweet tog dat dat nog een tijdj kan duren !! In Amerika is het al maandag de 3de aflevering die hier wordt besproken ! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
EP3 is er nog niet maar binnenkort wel!
Dan kun je hier kwijt wat je ervan vind van EP3 + hier zal ik,(of jullie), zo vlug mogelijk nederlandse ondertiteling plaatsen, help me dus daarbij
Ik denk alvast dat het spannend zal worden, kan niet wachten!!
gast ik weet niet of je het toevallig gemerkt heb.. maar ik heb al een tijd geleden een topic geopend met nederlandse ondertiteling _________________
EP3 is er nog niet maar binnenkort wel!
Dan kun je hier kwijt wat je ervan vind van EP3 + hier zal ik,(of jullie), zo vlug mogelijk nederlandse ondertiteling plaatsen, help me dus daarbij
Ik denk alvast dat het spannend zal worden, kan niet wachten!!
gast ik weet niet of je het toevallig gemerkt heb.. maar ik heb al een tijd geleden een topic geopend met nederlandse ondertiteling
heb het nu juist gezien .. maar das tog niet erg ,het gaat nl over Aflevering 3, bij jou gingen ze over 1 & 2 .. Maar laten we de nederlandse ondertitels voor deze aflevering hier plaatsen om verwarring te vermijden
dank! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
och wanneer zetten jullie die s04e03 nl ondertiteling eigenlijk erop dan..pas als ze die uitzenden in nederland, ik volg m namelijk met america. Maar deze seizoen wordt echt helemaal te gek begint al mooi.. je kan m ook al downloaden als je azureus download en dan op mininova.org eraf halen dan kan je m ook al elke dinsdag zien mocht iemand interesse hebben en net als mij niet kunnen wachten tot oktober gewoon een hint..
och wanneer zetten jullie die s04e03 nl ondertiteling eigenlijk erop dan..pas als ze die uitzenden in nederland, ik volg m namelijk met america. Maar deze seizoen wordt echt helemaal te gek begint al mooi.. je kan m ook al downloaden als je azureus download en dan op mininova.org eraf halen dan kan je m ook al elke dinsdag zien mocht iemand interesse hebben en net als mij niet kunnen wachten tot oktober gewoon een hint..
ik zal proberen de subs zo rap mogelijk maandag of dinsdag erop zetn mischien met hulp van anderen hoop ik? _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Beste mensen.. Momenteel heb ik nog geen NL-subs gevonden , kzal blijven zoeken ! Maaar je kan wel al afl 3 downloaden op verschillende sites! Begin daar alvast mee _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Er is nieuws ! Momenteel zijn er al engelse subs dit wil zeggen dat het niet lang meer kan duren
(moet nu even weg ) Dus jullie kunnen alvast tchecken op deze site : http://www.bierdopje.eu/forums/archive/index.php/f-47.html Hier zullen ze Zo rap mogelijk op komen te staan _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
je moet een torrent programma downloaden ik vind azureaus het fijnst. en dan van de website bv www.mininova.org kan je de aflevering eraf halen heel makkelijk..Op bierdopje.com kan je de ondertiteling t snelst wel vinden. of 2torrentz.com binnen een half uur kan je lekker kijken zonder reclame echt fijn en goede kwaliteit en elke dinsdag kan je gaan kijken relaxed...zo volg ik one tree hill en heroes en bones ook mee met america echt relaxed gewoon kijken wanneer je zelf wilt..gewoon proberen