Deze Prison Break ondertitel is vanaf nu direct te downloaden.
EDIT: Zie je, op het moment dat er een directe link gegeven wordt, is er geen animo meer om dan ook maar een beetje moeite te doen voor de ondertitel en een berichtje achter te laten. (Download Count: 367)
Laatst aangepast door SXForce op di nov 25, 2008 8:28 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Deze Prison Break ondertitel is vanaf nu direct te downloaden.
EDIT: Zie je, op het moment dat er een directe link gegeven wordt, is er geen animo meer om dan ook maar een beetje moeite te doen voor de ondertitel en een berichtje achter te laten. (Download Count: 247)
Inderdaad _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
En ind leuk idd om prisonbreak.nl in de DVD te noemen. _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
hey sorry voor mijn dubbele post, maar wilde nog even vermelden na het bekijke van prisonbreak 12, dat de ondertitelingen goed zijn !
Niet storend Nederlands. maar gewoon fijn leesbare ondertiteling!!
Complimenten!
Ben heel blij dat te horen, ik vind dit zelf ook 1 van de best gelukte ondertitelingen tot nu toe.
Ik denk omdat ze alleen maar beter en beter worden.
Jij bent goed bezig, keep it Up ! _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Nu heb ik de ondertiteling gedownload voor s 4 afl 11 en 12, maar het lukt me niet om ze eronder te krijgen. Ik heb alles al geprobeerd en het zal wel een klein lullig iets zijn wat ik fout doe maar ik had graag wat hulp gehad...dus bij deze..
Dit kan niet mensen Je kunt onmogelijk al subs maken voor dat de afl. uit is in amerika. Tenzij je stukjes uit het script gevonden hebt . Maar dan moet je nog de tijd enzo erbijvoegen. Dit is dus bulshit _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...