Just is (hoop ik) aan het werk om een mod te installeren op het forum dat het downloaden makkelijker maakt, en dat je dit dus zonder omwegen kan downloaden.
Maar voor nu, moeten we het met dit systeem doen.
SXForce
Disclaimer: Deze ondertiteling bevat waarschijnlijk spel-, grammatica-, en interpunctiefouten. Dit komt door de snelheid waarmee de ondertitel geproduceerd wordt.[/url]
Als je toevallig vroeg wakker bent dan eerder ? Slaap je tot 15.00 a 16.00 dan ? _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
En ja, de laatste tijd wordt ik rond 12-1 uur pas wakker.
zozo, dat is lekker uitslapen.. ben je op je 18e al dan klaar met school ? _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Whaha
maar is de aflevering vet?
Ik kan niet wachten
dit schijnt de kraker afl. van het seizoen te worden vooral het laatste gedeelte zorg dus dat je geen sec. mist _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )