Je hebt altijd mensen die komen zeuren. Je kan het nooit goed doen volgens iedereen. Daar moet je je gewoon niks van aantrekken. Je hebt ook mensen die zeuren om de dvd's van SS2Gohan terwijl die ook geweldig zijn. Je moet je iig niet laten gek maken en lekker zo door blijven gaan, want ik vind het super!
Dit is echt lachwekkend Je kan onmogelijk bezig zijn met ondertitelen omdat het er gewoon nog niet is En btw je zegt : dinsdag rond 3 uur klaar. Maar dan zijn ze overal al klaar hoor, niet alleen jij Haha 6 % ... dit getal.. Hoe kun je dat nou weer weten.. je weet niet eens als er veel gezegd zal worden in deze aflevering. Dit is allemaal gewoon zever. Ik download mijn ondertitels al veel vroeger dan 3 uur hoor... en ze zijn zeker niet slecht !!. Nouja blijf deze mensen maar doen geloven hoor
Ik wil wel weten waar jij ze vandaan haalt dan.
De eerste andere NL ondertitels zijn er pas na 6 uur...
EDIT: Elke PB ondertiteling heeft ongeveer 550 regels.
Hier vind ik ze altijd= http://light.bierdopje.eu/ Ze worden gemaakt door Jay_Sake Tenzij jij Jay_Snake ook bent Maar over de sneak peaks.. dat is mischien 1% van het totaal ondertitels. Meestal word er in zo'n sneak peak niet veel gezegt maar veel actie om u in spanning te brengen. Maar we gaan stoppen met zeveren _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Smndude ga voor de grap maar eens een keertje tellen bij die promo.
Meestal 5-10% van totaal aantal regels met alle promo's bij elkaar.
600 regels normaal : 20 = 30 regels.
En 10% van 600, dûh, 60 regels.
Er zitten in de promos 30-60 regels, als je het zo bekijkt is die 6% van deze ondertitel niet eens zoveel toch?
Kerel spang je niet joh, je weet dat er genoeg mensen zijn die het waarderen en als Smndude wat lichte comments heeft het zij zo dan.
Zoals ik al zei er zijn genoeg die het waarderen.
Een tip : je hoeft je niet te bewijzen, dat heb je al gedaan. Scot deze torie verder joh. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Deze ondertitel is nu 1000 keer gedownload!
Bedankt allemaal!
Aight dan, dan was ik een van die 1000 good to know _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )