Deze week was ik het van plan anders te doen, iedereen kan deze ondertiteling meteen downloaden! Je hoeft je deze week hiervoor niet aan te melden op de website.
Als jullie de ondertiteling goed vinden, vind ik een bedankje natuurlijk wel zo netjes. Dit kan je onder andere doen door in het daarvoor bestemde scherm onder de download pagina een reactie te plaatsen.
SXForce
Jij bent goed bezig, en blijven promoten, zoals ik al zei : Iedereen waardeert je Subs _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Deze week was ik het van plan anders te doen, iedereen kan deze ondertiteling meteen downloaden! Je hoeft je deze week hiervoor niet aan te melden op de website.
Als jullie de ondertiteling goed vinden, vind ik een bedankje natuurlijk wel zo netjes. Dit kan je onder andere doen door in het daarvoor bestemde scherm onder de download pagina een reactie te plaatsen.
SXForce
Dit is echt lachwekkend Je kan onmogelijk bezig zijn met ondertitelen omdat het er gewoon nog niet is En btw je zegt : dinsdag rond 3 uur klaar. Maar dan zijn ze overal al klaar hoor, niet alleen jij Haha 6 % ... dit getal.. Hoe kun je dat nou weer weten.. je weet niet eens als er veel gezegd zal worden in deze aflevering. Dit is allemaal gewoon zever. Ik download mijn ondertitels al veel vroeger dan 3 uur hoor... en ze zijn zeker niet slecht !!. Nouja blijf deze mensen maar doen geloven hoor _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
SXForce
Dit is echt lachwekkend Je kan onmogelijk bezig zijn met ondertitelen omdat het er gewoon nog niet is En btw je zegt : dinsdag rond 3 uur klaar. Maar dan zijn ze overal al klaar hoor, niet alleen jij Haha 6 % ... dit getal.. Hoe kun je dat nou weer weten.. je weet niet eens als er veel gezegd zal worden in deze aflevering. Dit is allemaal gewoon zever. Ik download mijn ondertitels al veel vroeger dan 3 uur hoor... en ze zijn zeker niet slecht !!. Nouja blijf deze mensen maar doen geloven hoor
Ik download ook niet elke week ondertiteling maar hij is wel de enige die het op de site zet met vanalles erbij.... hij is ook niet voor niet ondertitel mod geworden
en hij kan al wel bezig zijn met ondertitelen, ik bedoel er worden genoeg sneak peeks gemaakt. daar kun je ja wel alvast subs voor maken
En als veel mensen er blij mee zijn moet vooral doorgaan met ondertitelen _________________
Dit is echt lachwekkend Je kan onmogelijk bezig zijn met ondertitelen omdat het er gewoon nog niet is En btw je zegt : dinsdag rond 3 uur klaar. Maar dan zijn ze overal al klaar hoor, niet alleen jij Haha 6 % ... dit getal.. Hoe kun je dat nou weer weten.. je weet niet eens als er veel gezegd zal worden in deze aflevering. Dit is allemaal gewoon zever. Ik download mijn ondertitels al veel vroeger dan 3 uur hoor... en ze zijn zeker niet slecht !!. Nouja blijf deze mensen maar doen geloven hoor
Ik wil wel weten waar jij ze vandaan haalt dan.
De eerste andere NL ondertitels zijn er pas na 6 uur...
EDIT: Elke PB ondertiteling heeft ongeveer 550 regels.
Laatst aangepast door SXForce op ma dec 08, 2008 4:38 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
smndude schreef:
Dit is echt lachwekkend Very Happy Je kan onmogelijk bezig zijn met ondertitelen omdat het er gewoon nog niet is Very Happy En btw je zegt : dinsdag rond 3 uur klaar. Maar dan zijn ze overal al klaar hoor, niet alleen jij Wink Haha 6 % ... dit getal.. Hoe kun je dat nou weer weten.. je weet niet eens als er veel gezegd zal worden in deze aflevering. Dit is allemaal gewoon zever. Ik download mijn ondertitels al veel vroeger dan 3 uur hoor... en ze zijn zeker niet slecht !!. Nouja blijf deze mensen maar doen geloven hoor Wink
Ik vind niet dat alles klopt wat je zegt maargoed:P
Wat ik nog eff wil toevoegen :
Ik heb laatst een ondertiteling gedowload van jouw SX Force En daar laat je een ondertitel tevoorschijn komen waar staat Bezoek ook een prisonbreak.nl Dat vat ik ni helemaal Want Als je naar prison break bent gegaan om jouw ondertitel te downe weet je dat tog al~!
Hetzelfde denk ik als ik een ondertitel aan het maken ben. :p
Engels word daardoor echt een stuk beter, en met mijn Nederlands zal het onderhand ook wel beter gesteld zijn (vooral de grammatica).
Tja, ik vind het niet erg om te doen en het kost me ongeveer 2 uurtjes.
Trek je er niks van aan joh, je bent goed bezig en merendeels waardeert de subs van jou, je weet the player never changes the game.. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
smndude schreef:
Dit is echt lachwekkend Very Happy Je kan onmogelijk bezig zijn met ondertitelen omdat het er gewoon nog niet is Very Happy En btw je zegt : dinsdag rond 3 uur klaar. Maar dan zijn ze overal al klaar hoor, niet alleen jij Wink Haha 6 % ... dit getal.. Hoe kun je dat nou weer weten.. je weet niet eens als er veel gezegd zal worden in deze aflevering. Dit is allemaal gewoon zever. Ik download mijn ondertitels al veel vroeger dan 3 uur hoor... en ze zijn zeker niet slecht !!. Nouja blijf deze mensen maar doen geloven hoor Wink
Ik vind niet dat alles klopt wat je zegt maargoed:P
Wat ik nog eff wil toevoegen :
Ik heb laatst een ondertiteling gedowload van jouw SX Force En daar laat je een ondertitel tevoorschijn komen waar staat Bezoek ook een prisonbreak.nl Dat vat ik ni helemaal Want Als je naar prison break bent gegaan om jouw ondertitel te downe weet je dat tog al~!
Mzzl en suc6
Zoals minicooper al zei, ik zet deze ondertiteling op meerdere websites.
Ook als je snel op deze website bent gekomen en de ondertitel hebt gedownload, word je er nu aan herinnerd dat hij van PrisonBreak.nl komt.
Kijk om 4 uur maar eens op bierdopje, wedden dat iemand anders hem daar upload?
Ik upload hem daar zelf namelijk nooit.
Wat kunnen mensen hier zeuren zeg!! Hij staat voor 15.00 uur echt nergens online! Je mag blij wezen dat mensen dit voor niks ter download aanbieden i.p.v. zeuren!! Maak hem lekker zelf dan :GAAP:
Mijn dank is groot man voor deze ondertitel die er weer rond 15.00 uur zal zijn. Ik zeg : GOED BEZIG!!!!