Bedankt voor de Subs en de rest van de Crew ook _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
ik had even een vraagje, als je de ondertiteling wil toevoegen aan afl 15 en deze wil je branden op een dvd om af te spelen op een dvdspeler of playstation 3 hoe moet ik deze dan koppelen zodat de speler hem herkent? Kan iemand mij helpen! Alvast bedankt.
ik had even een vraagje, als je de ondertiteling wil toevoegen aan afl 15 en deze wil je branden op een dvd om af te spelen op een dvdspeler of playstation 3 hoe moet ik deze dan koppelen zodat de speler hem herkent? Kan iemand mij helpen! Alvast bedankt.
Hoe heb je het voorheen dan gedaan, dat koppelen is eenvoudig zorg dat je de Subs in de dezelfde map of file zet als de prison break alf. en dat ze de dezelfde benaming hebben de serie en de Subs. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Xilisoft DVD Ripper Ultimate 5
Met dit progje kan je de avi bv omzetten naar 720px HD en kan je ondertitels samensmelten, en daarna branden op DVD, het is het beste dat je ze in AVI formaat laat staan en gewoon de subs samenvoegt, ps3 werkt met divx codes dus zal geen problemen hebben met het lezen ervan. Als je geen dvd's bij de hand hebt zet je het samengesmolten bestand (subs+avi) op een stick en laat je de ps3 het zo herkennen en afspelen
Greetz _________________ Lincoln: "We did this to you, We did this.."
Kan iemand me uitleggen als ik de aflevering download, hoe ik de ondertiteling erop kan zetten?
Als ik download komen er .rar bestanden te staan dan moet ik eerst repareren en daarna uitpakken.
En dan kan ik kijken:D
Maar op welk moment moet ik dat zip bestand van de ondertiteling erin toepassen? _________________ I can look at the menu, doesn't mean I'm going to eat.
Kan iemand me uitleggen als ik de aflevering download, hoe ik de ondertiteling erop kan zetten?
Als ik download komen er .rar bestanden te staan dan moet ik eerst repareren en daarna uitpakken.
Maar op welk moment moet ik dat zip bestand van de ondertiteling erin toepassen?
Repareren ?
Je moet het bestand in een map zetten samen met je avi, geeft die 2 bestanden dezelfde naam bv: Prisonbreak S4E15 en speelt dit af met DivX of VLC en dan zit die automatisch bij je AVI als je het afspeelt!
Greetz _________________ Lincoln: "We did this to you, We did this.."
[quote="Mr_smokalot"][quote="Theodore Bagwell"]Kan iemand me uitleggen als ik de aflevering download, hoe ik de ondertiteling erop kan zetten?
Maar op welk moment moet ik dat zip bestand van de ondertiteling erin toepassen?[/quote]
Repareren ?
Je moet het bestand in een map zetten samen met je avi, geeft die 2 bestanden dezelfde naam bv: Prisonbreak S4E15 en speelt dit af met DivX of VLC en dan zit die automatisch bij je AVI als je het afspeelt!
Greetz[/quote]
Als ik hem niet rapereer doet die het niet. het repareer bestand is een .par2
En ik krijg nooit een .avi bestand maar .IFO _________________ I can look at the menu, doesn't mean I'm going to eat.
Raar ik moet het nooit repareren de rar die de subs bevatten?
De aflevering die je van het net hebt gehaald is meestal in AVI en de subs in een SRT bestand, IFO is volgens mij een bestand dat je met kladblok kan opendoen waar algemeene info in staat over het bestand. _________________ Lincoln: "We did this to you, We did this.."
Wie kan me helpen waar of welk bestand ik moet veranderen om de ondertiteling eronder te zetten. _________________ I can look at the menu, doesn't mean I'm going to eat.
dunaxsoft schreef:
Xystus schreef:
Robloo93 schreef:
PBRules schreef:
Hij is al te downloaden, heb em op 10 procent bijna binnen met NL Subzzzz
waar heb je m dan vandaan??
Dat vraag ik me ook af. Hier is die uberhaupt nog niet klaar. EN PBRules kan hem al downloaden
Wordt nog eerst nu gecontroleerd
Is niks van waar hoor,
Hij is alleen in het bezit van mij, Marco en SXForce.
En hij word inderdaad gecontroleerd. (nog een paar minuten....)
Ow oke dus gewoon lulkoek
This absoluut geen lul koek, khad hem om 13:20 gedownload en rebrand met NL subz,,
ik mag hier niet posten waar ik hem vandaan heb, maar het is van een torrent site, met een top vertaal team die meerdere series/films als een van de eerste plaatsen met subZ!
Als mensen me nog steeds niet geloven dan stuur me maar een pm dan zal ik het jullie bewijzen dat de nieuwst PB de dinsdag erna voor 11:00 met subs online staat HD Tv!
Samenegevoegd en wel, gewoon branden met Nero en Done! _________________ Either we’ll pay for Scylla, or we’ll kill for it.”
--------------------------------------------------------------------------------
[img][/img]
Laatst aangepast door PBRules op di dec 16, 2008 4:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt.