Note: Er is iets fout gegaan bij de controle, daardoor waren er drie regels misplaatst.
Dit zorgde voor een ondertitel die het niet deed op sommige computers.
Sorry voor het ongemak.
Precieze regels volgen natuurlijk nog, iedereen krijgt 1/3 van de ondertitel.
Controle: SXForce
Verwacht: Dinsdag rond 2 uur.
SXForce
Toch een oplossing gevonden beter. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Gelukkig wel ja, anders was de ondertitel er pas rond 5 uur denk ik.
Vind ik eerlijk gezegd een beetje zonde van mijn tijd, omdat er om 5 uur al andere ondertitels te vinden zijn.
Nu ik hulp krijg, kan hij gewoon vroeg af zijn.
Ja dat is dan goed geregeld en wel chill dat andere members het willen proberen en jou zo helpen.
Btw : alf.15 Dodelijk maar ja je weet dat zeg ik na elke afl. bijna _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Dit lijkt me echt een super aflevering te zijn. _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
Hij is al te downloaden, heb em op 10 procent bijna binnen met NL Subzzzz _________________ Either we’ll pay for Scylla, or we’ll kill for it.”
--------------------------------------------------------------------------------
[img][/img]
Ik kijk al lange tijd op dit forum! Al iets van een half jaar ofwat... Nu heb ik besloten om lid te worden, het is net zo handig!!
Super elke keer van die Subs.. Ik moet altijd op dinsdag ochtend om 6 uur uit bed om te werken.. zet ik hem aan met downloaden komt ik terug wil ik kijken maar duurt het nog zo lang voor ik een sub heb!
Maar sinds een tijdje hebben jullie ze altijd super snel! Echt koning!(H)
Controle 70%, ik zit nu gewoon af te tellen:P
de groeten! _________________ Michael Scofield: ''Then Come And Get It!!''
Hij is al te downloaden, heb em op 10 procent bijna binnen met NL Subzzzz
waar heb je m dan vandaan??
Dat vraag ik me ook af. Hier is die uberhaupt nog niet klaar. EN PBRules kan hem al downloaden
Wordt nog eerst nu gecontroleerd
Is niks van waar hoor,
Hij is alleen in het bezit van mij, Marco en SXForce.
En hij word inderdaad gecontroleerd. (nog een paar minuten....)
Ow oke dus gewoon lulkoek
even Offtopic:
Iedereen is met Smacht aan het wachten op SXForce tot die een bericht aanpast of de ondertiteling upload
On-Topic _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
Maar ja sommige mensen vinden het vet om gewoon te zeggen dat ze al een sub hebben, waarschijnlijk zijn het ook die mensen die elke keer als eerste die van een ander bekijken..
Achja, hier moete we gewoon mee stoppen om over te praten../
Gewoon on-topic ipv al dat gezever:P!
Afl. 15 is wel weer vet, ik heb per ongeluk al een plot stukje gelezen.. Kwam op een site als spam in beeld echt klote!
fMaar goed, nog paar min! _________________ Michael Scofield: ''Then Come And Get It!!''